|
De Offtopic Thread #2 (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Vandaag een telefoontje gekregen dat ik bij de 50 geselecteerden ben van Coca Cola's "Create Your Night":D Woensdag naar Brussel om mijn project te verdedigen. Zijn er hier nog mensen die er hebben aan deelgenomen en die geselecteerd zijn? |
Nee, ik ken het niet. Leg het concept eens uit. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Als je ziet dat gsm in de auto ma 50 euro is/toen was terwijl ik dan 136 krijg voor met men veloke an 20 te rijden, zoveel levens breng ik toch niet in gevaar denk 'k |
lol :eyes:
Je eigen leven toch? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Als je ziet dat gsm in de auto ma 50 euro is/toen was terwijl ik dan 136 krijg voor met men veloke an 20 te rijden, |
een boet voor te snel rijden met de fiets? wtf? :conf: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by X-Tune
lol :eyes:
Je eigen leven toch? |
jaaaaa weet 'k ook wel
'k wil gewoon zeggen dat je veel meer schade kan berokkenen en veel sneller schade zal berokkenen met een auto waarin je gsmt dan met m'n velo zonder licht
in gent zie je niets anders dan fietsen zonder licht en hoeveel keer hoor je dat er een fietser 's nachts omvergereden is ofzo ?
bitter weinig, ik ken er zelfs geen; als je wat uitkijkt is dat allemaal best te doen. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
een boet voor te snel rijden met de fiets? wtf? :conf: |
neee :D om zonder licht te rijden
bedoelde gewoon dat autos veel rapper rijden dan ik |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Nee, ik ken het niet. Leg het concept eens uit. |
Create Your Night: Iedereen kon een origineel partyconcept uitvinden en inzenden. Uit meer dan 1000 inzendingen zijn er 50 geselecteerd die woensdag hun partyconcept moeten gaan verdedigen. Daaruit worden er 3 gekozen die een bedrag krijgen om hun concept te mogen organiseren. De jury (Vitalski, Trish Van Eynde, Dirk De Ruyck, Claude Van Cools, Tiany Kiriloff) en kijkers kiezen dan de winnaar. Binnenkort te volgen op JimTv. |
|
|
| Dark Apostle |
(Vitalski, Trish Van Eynde, Dirk De Ruyck, Claude Van Cools, Tiany Kiriloff) |
met die jury zal je toch ook niet moeten afkomen met een cocept dat niet "trendy" is of zonder "background" of "heritage" |
|
|
| The_G0dfather |
How to win this contest ??
Zeg aan Vitalski dat hij een zalige naam heeft,
aan Trish dat ze gratis mag komen draaien,
aan Dirk en Claude dat er veel knappe vrouwen gaan zijn,
en aan Tiany jah kweeni, invent something |
|
|
| Nyah |
Gsm'en en autorijden gaan, imo, ni samen en voor mij mogen ze daar hogere boetes voor vragen.
Maarja, wat doe je dan met mensen die in de auto een sigaret roken...?
Een fietser zonder licht, is toch wel gevaarlijk. Vroeger trok ik me daar ook ni zo veel van aan, ma sinds ik mijn rijbewijs heb, merk ik wel hoe slecht zo'n fietser te zien is int donker. Als fietser zet je dan ni enkel je eigen leven opt spel; wat als de autobestuurder je opt laatste moment opmerkt en wil uitwijken, ma daarmee aan de andere kant frontaal botst... Ik ken iemand die als straf naar de verkeersles op woensdagnamiddag moest gaan (dan wel geen boete) -> eerst echt les, met uitleg van verkeersregels ma daarna shock therapie-achtig: foto's laten zien van verongelukte fietsers bij een impact van slecht 25km/u enz... Vind dat wel goed :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
met die jury zal je toch ook niet moeten afkomen met een cocept dat niet "trendy" is of zonder "background" of "heritage" |
Idd, ik zal mijn best mogen doen:nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
Allemaal waar maar hoe krijg ik nu mijn geld terug dat ik teveel heb moeten betalen ? :whip:
86 euro, kan er godver mee na sensation gaan en nog mega patat (dronke) zijn |
|
|
| Dark Apostle |
Idd, ik zal mijn best mogen doen:nervous: |
zeg gewoon: "Ik wil een RnB-concept (<-- engelse tongval) realisen met daaraan verbonden een special outfit-costumisation contest rond het thema van mijn project?"
Doe af en toe of je Tiani sexy vindt en haar wel eens wil binnendoen.
Heb vooral een "I don't give a "-air alla spilly en zegt het ook eveneens met de regelmaat van de klok en beweer ook dat je graag Within Temptation een doorbraak ziet maken in het clubbing-circuit.
dan zijde binnen en kan je u eigenlijke fuif-idee realiseren. |
|
|
|
|