|
De Offtopic Thread #2 (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
Jasper speaking:
Joa! :D
Er komen MacGyver DVD's uit heb ik ergens gezien, en met den Tom zijn nieuw kot binnenkort...:toothless :p :o |
yus yus yus :D
Link
edit: enige minpuntje is misschien dat er geen extra's op de dvd staan, maar goed ik klaag ni :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zou niemand in belgie interesse hebben om mac gyver te zien op groot scherm.. elke week een aflevering op het grote scherm...
OMG³
:cool: |
omgZOR zot 1 aflevering per week alles in een dag ja, ne Mac marathon :D |
|
|
| Zehra |
Angus MacGyver, I had no idea :eyes: :haha:
Daarom noemen alle grietjes in de serie hem dus Mac...:o |
|
|
| Eagle` |

R0x0rZ11111111111111 |
|
|
| Bait |
OMFG OMG OMG,
Hoeveel kost da, waar kunt ge die kopen en wanneer is die stomme winkel open:eek: :eek: :eek: :eek: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bait
OMFG OMG OMG,
Hoeveel kost da, waar kunt ge die kopen en wanneer is die stomme winkel open:eek: :eek: :eek: :eek: :crazy: :crazy: :crazy: |
normaal zou het iets van een 40 (afaik 39.99) euro moete kosten per seizoen
Releasedatum 21-04-2005 |
|
|
| Bait |
Noooooooo, niet pas in april,
Noooooooo, damn you paramount :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Eagle` |
| let tah hype begin 11111 :toocool: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
yus yus yus :D
Link
edit: enige minpuntje is misschien dat er geen extra's op de dvd staan, maar goed ik klaag ni :D |
extra part 1: How to make an A-bomb
extra part 2: How to difuse an armed a-bomb
wet dream ! |
|
|
| Xilver |
Joa, de Yasser heeft da weer goe gezien :p
Nog wel zien, DVD-speler en surround-systeemke is van mij, maar Lieve houdt de TV, dus kga nog nen TV moeten kopen. Ma kzal ineens een deftig machientje kopen, da'k er langer mee voortkan dan een paar jaar he :)
Ah en Jasper... hoe meer volk er meehelpt, hoe rapper ik er kan intrekken, hoe rapper ik de housewarming kan doen eh ;) |
|
|
| Nyah |
Hier zaten toch n aantal mensen die naar 'het eiland' keken, dacht ik. Misschien kunnen jullie een antwoord geven op de volgende vraag. ;)
Geachte Student,
Zou U nog de tyd vinden, aub wees zo goed in Uw KWG volgende kort te bespreken:
In de bekroonde televisieserie van Jan Eelen, 'Het eiland', wordt een bepaald type persoonlykheid opgevoerd die het volgens Eelen byzonder goed zou doen in bedryven en organisaties. Welk soort persoonlykheid is dat?
Leden van de KWG die het programma niet bekyken, kunnen door collega's die het wel gezien hebben, gebriefd worden. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zijder mee aant lachen ofwa paljas, al voor minder gevochten zenne :thepirate |
Eej, ket, Met Mcguyver wordt niet gelachen!!
^^Ik zou zeggen... de Michel... Kortdaat, maar toch zonder ruggegraat tov de baas. |
|
|
|
|