|
De Offtopic Thread #2 (pg. 310)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Hatelijk, zo van die mails van 'ons kindje heeft kanker en AOL betaald 5 cent voor iedere keer dage iemand ambeteert door deze mail door te sturen anders sterft ons kindje'! Gisteren stuurt zo'n achterlijke idioot mij weer zo'n mail, en vandaag stuurt ie weer een mail:
"hej,
over deze mail heeft een klein jaartje geleden een artikel in de krant gestaan: het kindje dat zogezegd kanker zou hebben bestaat niet, er is niet zoiets als een afspraak met aol en zdnet die mensen. het adres van die mensen is wel echt en worden geregeld gebeld door mensen die deze mail lezen en die hun steun wensten te betuigen. Die bedoelen dat wel goed maar dat koppel heeft helemaal geen ziek kindje..
groetjes"
Het DUH moment van de dag.
(Ja, ik ben geërgerd, ik ben weer geflitst :confused: ) |
|
|
| The_G0dfather |
| Toni heeft daar weer een immens lekkere spaanse vast :crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Heeft geen 1000 pagina's bereikt... dus excuus ongeldig verklaard :D |
Dan moet je effe je paginainstellingen veranderen. Dan kom je er vanzelf :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Hatelijk, zo van die mails van 'ons kindje heeft kanker en AOL betaald 5 cent voor iedere keer dage iemand ambeteert door deze mail door te sturen anders sterft ons kindje'! Gisteren stuurt zo'n achterlijke idioot mij weer zo'n mail, en vandaag stuurt ie weer een mail:
"hej,
over deze mail heeft een klein jaartje geleden een artikel in de krant gestaan: het kindje dat zogezegd kanker zou hebben bestaat niet, er is niet zoiets als een afspraak met aol en zdnet die mensen. het adres van die mensen is wel echt en worden geregeld gebeld door mensen die deze mail lezen en die hun steun wensten te betuigen. Die bedoelen dat wel goed maar dat koppel heeft helemaal geen ziek kindje..
groetjes"
Het DUH moment van de dag.
|
ROFL :haha:
Hoe naïef mensen toch kunnen zijn... |
|
|
| The_G0dfather |
| Wie gaat er eigenlijk naar TE dit jaar, al iets gehoord van de line-up ? Heb geruchten gehoord over over een of andere NL dutroux en een uitgestoten belg , en nee 't is ni MIKE :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
(Ja, ik ben geërgerd, ik ben weer geflitst :confused: ) |
 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
wow je afbeelding is NU al offline :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
wow je afbeelding is NU al offline :p |
wow heb mezelf geownd |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Wie gaat er eigenlijk naar TE dit jaar, al iets gehoord van de line-up ? Heb geruchten gehoord over over een of andere NL dutroux en een uitgestoten belg , en nee 't is ni MIKE :p |
maak er anders even een nieuwe thread over, die is er nog niet. :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by New Wave
maak er anders even een nieuwe thread over, die is er nog niet. :) |
mss kunde wachten totda ge wa deftige info derover hebt, want uw dj's da gij daar opnoemde ... :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
mss kunde wachten totda ge wa deftige info derover hebt, want uw dj's da gij daar opnoemde ... :p |
Zijn die dj's niet goed dan? Vind drokz best goed. |
|
|
| jp |
| Drokz zit al jaren aan de top |
|
|
|
|