|
Wat is er te zien op TV? (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vond het eerste seizoen van The 4400 niet bijster indrukwekkend to be honest. Dan was Taken bijvoorbeeld een heel pak beter :) |
Idd, 2de seizoen is pak beter ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maar zal door gebrek aan succes van het 1ste seizoen waarschijnlijk nooit op het vlaamse scherm verschijnen :( |
|
|
| mellow_head |
| GO BIG BROTHER!!!!!!!!!!:D :D (tis toch de laatste aflevering) Is er gene voetbal op Eurosport ofzo? :( |
|
|
| Toni_D2 |
| Zehra, Nyah, wie gaat er winnen bij Big Brother? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar zal door gebrek aan succes van het 1ste seizoen waarschijnlijk nooit op het vlaamse scherm verschijnen :( |
Dat zou ik bijzonder jammer vinden.
Heb je toevallig concrete cijfers? |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope, maar ik kan me toch herinneren dat ik ergens gelezen had dat de kijkcijfers redelijk tegenvielen. :conf:
Enfin, echt zekerheid heb ik niet dat het 2de seizoen nooit zal uitgezonden worden, maar zou het dan ondertussen al niet zover hebben moeten zijn? Seizoen 1 is toch al zeker een jaar geleden op het scherm verschenen? :) |
|
|
| TOR |
| Yep, heb me al verscheidene malen afgevraagd waarom het tweede seizoen nog niet van start was gegaan. That would explain why. Hoewel ik niet inzie met welke serie Ka2 kan uitpakken om meer cijfers te halen, want uiteindelijk is hun aanbod momenteel ook niet bijster goed. |
|
|
| The_G0dfather |
spuiten en slikken op NED2 :haha: :haha:
3 presentators die compleet stoned van de weed en XTC zitten te presenteren.
En dan zaagden ze bij ons omdat ze dronken de laatste show presenteerden |
|
|
| mellow_head |
| wahahaha TI cartoons!!!! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
spuiten en slikken op NED2 :haha: :haha: |
was een leuke aflevering gisteren idd, volg het al 2 seizoenen :toothless |
|
|
| Shadowkid |
Gisteren de laatste 3 afleveringen van seizoen 1 van Prison Break gezien, en wat een einde :eek: Ni echt in die zin van heel verrassend ofzo, maar wel f*cking spannend. Vooral aflevering 21 was verschrikkelijk goed.
Die serie is echt een zalige combinatie van spanning, actie en drama ten top (ik val in herhaling maar goed). Redelijk wat onverwachte gebeurtenissen en die dingen die ge wel verwacht zijn enorm goed uitgewerkt. Spijtig dat het nu wachten is tot de herfst.
btw: De scene uit de laatste aflevering in die schuur heerst. |
|
|
|
|