|
Wat is er te zien op TV? (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Loraine
Expeditie Robbie 2006 - Panama > Jullie mannen gaan vast wel kijken met Olga als kandidate :toothless
En Robin gaat hopelijk weer voor vermakelijke tv zorgen :tongue2 |
Presentatrice Evi Hanssen is al reden genoeg om te kijken :D |
|
|
| Antony |
| dachtek ook alsk die link volgde :) voor de rest weinig fotos van die olga precies, naam voorspelt niveel goeds |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Presentatrice Evi Hanssen is al reden genoeg om te kijken :D |
Hmm, dat verandert de zaak :wtf: |
|
|
| Real |
Heeft er iemand gisteren naar Ter Zake gezien? Het ging over dierenrechtenextremisten in Engeland.
Er was een vrouw bij (+/- 50 ofzo) die heel droog opmerkte dat als ze ooit terminaal ziek zou worden, ze zonder problemen een zelfmoordaanslag zou plegen op een dierenlaboratorium. Alle mensen die daar werkten verdienen het toch om te sterven. :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Real
Heeft er iemand gisteren naar Ter Zake gezien? Het ging over dierenrechtenextremisten in Engeland.
Er was een vrouw bij (+/- 50 ofzo) die heel droog opmerkte dat als ze ooit terminaal ziek zou worden, ze zonder problemen een zelfmoordaanslag zou plegen op een dierenlaboratorium. Alle mensen die daar werkten verdienen het toch om te sterven. :rolleyes: |
Ja.
Gewoonweg onwetenden. Ge kunt ze niks verwijten, buiten dat feit dan.. zichzelf opblazen en mensen vermoorden, dat laat onwetendheid niet toe. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb het ook gezien :) die vrouw haar dochter had zo bouten in hare kop wegens haar ruggegraatsverkromming, en die was nog zo scheef :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| iedereen weet ondertussen wel dat Prison Break binnekort op Ka2 gaat worden uitgezonden. Want ik persoonlijk nog niet wist, en vandaag in het Belang heb gelezen, is dat Kaye Styles de toestemming heeft gekregen van Fox om in België de 'intro-song' af te leveren. De theme song zoals die gekend is in Amerika zal hier dus niet te horen zijn. Der stond nog bij dat Zuid Afrika het eerste land na België is dat ook voor de song van Kaye Styles kiest, en der wordt verwacht dat nog andere landen zullen volgen :stongue: |
|
|
| Bertn |
| wtf, dat is er mis met dat normale openingstheme?:o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
iedereen weet ondertussen wel dat Prison Break binnekort op Ka2 gaat worden uitgezonden. Want ik persoonlijk nog niet wist, en vandaag in het Belang heb gelezen, is dat Kaye Styles de toestemming heeft gekregen van Fox om in België de 'intro-song' af te leveren. De theme song zoals die gekend is in Amerika zal hier dus niet te horen zijn. Der stond nog bij dat Zuid Afrika het eerste land na België is dat ook voor de song van Kaye Styles kiest, en der wordt verwacht dat nog andere landen zullen volgen :stongue: |
hehe.. Die Kaye Styles toch :)
Iemand al het clipke gehoord/gezien van Kay Styles en Johny Logan? Die Logan maakt em ferm belachelijk :p al vind ik wel dat de song op zich best meevalt :) et origineel van johny logan pwnt :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by ConFig
al vind ik wel dat de song op zich best meevalt :) |
:nervous: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by TOR
:nervous: |
Hold me now is een echte klassieker... zalig liedje imo :D |
|
|
| TOR |
Ik heb het stuk over de originele versie bewust weggelaten uit de quote.
De nieuwe versie sucks massive donkey dick IMO :nervous: |
|
|
|
|