|
Wat is er te zien op TV? (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| dat wordt weer smullen! |
|
|
| Config |
| Heroes was weer freaking goed vandaag :eyes: |
|
|
| TOR |
Vanaf 1 april weer Prison Break op Ka2..
Ik blijf, zoals het een goede burger betaamt, vasthangen aan het tv-toestel. :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik blijf, zoals het een goede burger betaamt, vasthangen aan het tv-toestel. :o |
ik zou nog altijd het eerste seizoen eens moeten zien, en aangezien dat niet zal lukken voor zondag, denk ik niet dat ik het ga volgen voorlopig. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
+1
plezante manier om de 'vakantie' te starten :) |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Vanavond terug Peking Express, leuk programma vind ik. |
|
|
| Antony |
| zat precies een deuntje van Tundra in de generiek van temptation island? voor de rest echt wel plat seizoen. nog lelijkere koppels, schrale vrijgezellen. |
|
|
| FenixStyle |
ZAAAAALIIIGE aflevering van Prison Break!!! :crazy: Bepaalde momenten lag ik echt te flippen in bed terwijl ik aant kijken was.. :p
Kijk echt uit naar the big finale volgende week..
Het humorgehalte in deze aflevering lag trouwens ook wel hoog :D :
"either...we split this money and you can uh, go get your legs tattooed, or whatever the hell it is what you want" :cool: :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
ZAAAAALIIIGE aflevering van Prison Break!!! :crazy: Bepaalde momenten lag ik echt te flippen in bed terwijl ik aant kijken was.. :p
Kijk echt uit naar the big finale volgende week..
Het humorgehalte in deze aflevering lag trouwens ook wel hoog :D :
"either...we split this money and you can uh, go get your legs tattooed, or whatever the hell it is what you want" :cool: :p |
ik vind het anders steil bergaf gaan met die reeks. je ziet de makers gewoon denken: "ja , eigenlijk is ons verhaal finaal ten einde. wat kunnen we nog uitvinden om er een derde reeks uit te persen?" en dat stoort me enorm:) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vind het anders steil bergaf gaan met die reeks. je ziet de makers gewoon denken: "ja , eigenlijk is ons verhaal finaal ten einde. wat kunnen we nog uitvinden om er een derde reeks uit te persen?" en dat stoort me enorm:) |
Kga wel enigszins akkoord met u. Ik vind het nog altijd een van de beste tv-reeksen die ik al gezien heb, maar nu, die laatste afleveringen vind ik dat de reeks er ook wat op achteruit gaat. De spanning is er niet zo meer, het wordt wat voorspelbaar, zelfs cliché met momenten. En vooral in de laatste aflevering vind ik dat het ook veel te veel opvalt dat ze u op het verkeerde spoor willen zetten. Bovendien herhalen de scenario's zich imo wat te veel, de laatste afleveringen.
Bon, ni dak het totaal ni meer spannend of goed vind, maar gewoon minder dan ik intussen gewend was geworden. |
|
|
| Real |
| De nieuwste aflevering van Lost heeft een erg luguber einde. :nervous: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
voor de rest echt wel plat seizoen. nog lelijkere koppels, schrale vrijgezellen. |
kijk dan niet :rolleyes: |
|
|
|
|