|
Wat is er te zien op TV? (pg. 201)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ge hoort die vent gewoon hijgen, dus denk da zijn verhaal wel kan kloppen :) |
zou kunnen, maar toen ik het de eerste keer zag kwam het voor mij toch ook geloofwaardig over dat hij zat was |
|
|
| _Jedi |
^:D
Had het filmpje nog niet gezien,
dat van dat hijgen en uitgeput, in begin kan het best...
maar eens hij begint rond te kijen ist precies of hij zich nauwelijks kan inhouden van te lachen.
Toch teveel met Poetin in de russische vodka gehangen? |
|
|
| The_G0dfather |
| sarko eeft gewoon standaard zo'n zat smoel |
|
|
| Pumaz |
Van mij zou hij niks meer te drinken krijgen :p
Al zou hij daarvoor eigenlijk ook compleet nuchter kunnen zijn :D |
|
|
| FenixStyle |
Had hier daarnet Schildestrand opstaan op VTM.. Een docusoap over een of ander soort bungalowpark waar 200 mensen vast wonen..
Voor wie graag eens lacht met marginaliteit, is dit echt wel het ideaal programma :toothless
Een Elvisfanaat, een wijf dat haar honden verafgood, breezahsluts,... :p :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Had hier daarnet Schildestrand opstaan op VTM.. Een docusoap over een of ander soort bungalowpark waar 200 mensen vast wonen..
Voor wie graag eens lacht met marginaliteit, is dit echt wel het ideaal programma :toothless
Een Elvisfanaat, een wijf dat haar honden verafgood, breezahsluts,... :p :nervous: |
ist iet in den trend van wiswijven en walvissen zoals op VT4 in den tijd ??? :wtf: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ist iet in den trend van wiswijven en walvissen zoals op VT4 in den tijd ??? :wtf: |
Hmmm dat programma ken ik niet??
De afleveringen kunnen ook online bekeken worden :p ==>klik |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De afleveringen kunnen ook online bekeknen worden :p ==>klik |
niet nodig, kheb voor de eerste aflevering al eens de reclame dervan gezien. Daarmee wist ik al genoeg
en hetgeen ge ervan zegt bevestigd alleen maar mijn vermoedens :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zeetongen & bakvissen. één van de geniaalste programma's van de afgelopen jaren. Het wordt tijd dat VT4 dat eens opnieuw uitzendt:-) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bertn
zeetongen & bakvissen. één van de geniaalste programma's van de afgelopen jaren. Het wordt tijd dat VT4 dat eens opnieuw uitzendt:-) |
ZIGGY !!! kzat der toen dus wel mee op school eh :p
da nieuw is ook zalig inderdaad. op MTV hedde ook zo'n campingserieke, das dan wel acteren ma toch ook geestig me momenten. |
|
|
| Real |
| Ziggy. Op en top marginaal. |
|
|
|
|