|
Wat is er te zien op TV? (pg. 243)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Is't de moeite? Ik spaar de afleveringen op tot het gedaan is en dan ga ik er in sneltempo doorheen :) |
zo doe ik het dus ook, momenteel ben ik Prison Break S04 aan het bekijken en ik hoop dit weekend het seizoen af te ronden zover ze al hebben uitgezonden. Daarna begin ik met Heroes :).
Momenteel heb ik dus wat "24" betreft niet echt een idee of het de moeite is. Fenixstyle gaat daar wel een zicht op hebben, die bekijkt de afleveringen wekelijks |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Gisteren seizoen 4 van Heroes afgerond. Het derde chapter (eerste deel van dit seizoen) vond ik nog wel de moeite, het vierde vond ik wel minder. Het seizoensslot vond ik ook niet geweldig, maar kon er wel mee door :) |
|
|
| Xilver |
| Ah moet ik nog zien dus. De laatste da ik heb gezien was 'I Am Sylar'. Kben toch curieus om te zien hoe geweetwelwie da overleefd heeft. |
|
|
| The_G0dfather |
| Nieuw seizoen van 24 is wel nog goed hoor! |
|
|
| BZRK |
| Voor zij die het nog altijd niet willen geloven: LOST S05 finale :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eyes: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen spoilers aub :p |
|
|
| Real |
| Ik snap er weer niks van. :o |
|
|
| Xilver |
Kheb ook wa moeten opzoeken derna, en er zijn een paar sterke theorieën.
Maar echt super aflevering idd. |
|
|
| MikeVee |
| En we zijn van PB vanaf, eerst nog een extra lang gerekte aflevering met melige laatste 10 min moeten doorworstelen. Dom einde. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En we zijn van PB vanaf, eerst nog een extra lang gerekte aflevering met melige laatste 10 min moeten doorworstelen. Dom einde. |
Hehe, true. En al die cameo's hoefden ook niet echt, ze hadden niet echt iets toe te voegen aan het verhaal. :rolleyes: |
|
|
| Devilex |
| Ja dat einde was echt belachelijk. Ik vraag me wel af of die film er nu nog komt en of we gaan weten wat er met x gebeurd is. |
|
|
|
|