|
Wat is er te zien op TV? (pg. 146)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Een Regi-fan herken je uit duizenden. |
 |
|
|
| Bertn |
sylver is een project van regi en wout ja. alles wat commercieel en dansbaar is in belgie heeft regi trouwens gemaakt (of toch voor een deel). - zelfs dingen met jan vervloet en vroeger met pat krimson en zo...
milc inc was ooit ook van regi en wout, ma wout is nu teveel bezig met promo maken voor sylver en zo |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
wie van al die Regi haters is er eigelijk trouwe fan van Ronaldinho? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Ksnap nie wrm ge lacht?
Regi zit ook wel achter het project Sylver hé... :) Dus daarmee heeft vt4 niets misdaan... |
Yep, op de achterkant van de single staat wel degelijk "Wout Van Dessel & Regi Penxten" :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Bertn
sylver is een project van regi en wout ja. alles wat commercieel en dansbaar is in belgie heeft regi trouwens gemaakt (of toch voor een deel). - zelfs dingen met jan vervloet en vroeger met pat krimson en zo...
milc inc was ooit ook van regi en wout, ma wout is nu teveel bezig met promo maken voor sylver en zo |
How, de grote hits van Pat Krimson/2 Fabiola dateren nog van het pré-Regi tijdperk he |
|
|
| Jasperovitsj |
Bwah, Pat Krimson deed nu ook niet altijd zelf het werk, hij werkte samen met Olivier Adams en Andres Romero enzo. Maar bij mijn weten heeft hij inderdaad nooit samengewerkt met Regi :)
En Jan Vervloet deed bij mijn weten ook alles zelf hoor, ook voor andere projecten. Zoals bvb The Oblique ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, Pat Krimson deed nu ook niet altijd zelf het werk, hij werkte samen met Olivier Adams en Andres Romero enzo. Maar bij mijn weten heeft hij inderdaad nooit samengewerkt met Regi :)
En Jan Vervloet deed bij mijn weten ook alles zelf hoor, ook voor andere projecten. Zoals bvb The Oblique ;) |
Pat Krimson werkte idd meestal samen met Olivier Adams, net zoals Regi nu ook altijd samenwerkt met Philip Vandueren.. |
|
|
| Push2005 |
Eigenlijk moeten we regi respecteren :conf:
NEVER! :wtf: |
|
|
| Shadowkid |
Prison Break blijft heersen, maandag was de 3 weken durende stop in de VS gedaan en wat een aflevering om te hervatten zeg :crazy: Enorm zalige dingen gebeurd in deze aflevering, en de spanning werd weer wat opgedreven. En de makers blijven er toch in slagen om mij te verrassen met sommige plotwendingen.
Dus voor de mensen die het op Kanaal 2 volgen, geen zorgen seizoen 2 blijft voorlopig ook heel goed. |
|
|
| domineesje |
| ik kijk pas donderdags ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Prison Break blijft heersen, maandag was de 3 weken durende stop in de VS gedaan en wat een aflevering om te hervatten zeg :crazy: Enorm zalige dingen gebeurd in deze aflevering, en de spanning werd weer wat opgedreven. En de makers blijven er toch in slagen om mij te verrassen met sommige plotwendingen.
Dus voor de mensen die het op Kanaal 2 volgen, geen zorgen seizoen 2 blijft voorlopig ook heel goed. |
Kheb ook net gezien, idd een topaflevering. :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
ik was idd fout wat 2 fabiola betreft, maar Regi zat wel achter de schermen van een paar bekende projectjes uit die tijd:
http://www.discogs.com/artist/Regi+Penxten
ik zie daar toch la luna staan, sylver, Aqualords, rego & philipo, space cadetz, trancelucent... |
|
|
|
|