|
Wat is er te zien op TV? (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Loop het nu nog door op VT4 of niet?
Gisteren aflevering 18, weet niet hoe ver ze intussen zitten in de US. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
Gisteren aflevering 18, weet niet hoe ver ze intussen zitten in de US. |
Voor zover ik weet stopt VT4 hier.
In de US zitten ze nu bij ep 21, woensdag/donderdag komt ep 22 en ik kan amper wachten :D |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by TOR
|
Uitzendingen worden hervat in het najaar door de stomme voetbal. Misschien wel goed, want het begon te gek voor woorden te worden. |
|
|
| Eagle` |
Milf Martha saves the day voor Pierce
en Sara een OD in PB :( :( :( :( |
|
|
| BZRK |
| quote: |
en Sara een OD in PB :( :( :( :( |
ey spoiler, kmoe wel nog zien hé :whip: :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by BZRK
ey spoiler, kmoe wel nog zien hé :whip: :p |
Idd, spoiler waarschuwingen zijn welkom :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Uitzendingen worden hervat in het najaar door de stomme voetbal. Misschien wel goed, want het begon te gek voor woorden te worden. |
voetbal heeft er niet heel veel mee te zien. VT4 zit nu te dicht op de Amerikaanse uitzendingen. Bovendien moet de serie eerst nog op prime te zien zijn. Het komt en dan wel goed uit want deze tijd van het jaar lopen de kijkcijfers toch naar beneden. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
voetbal heeft er niet heel veel mee te zien. VT4 zit nu te dicht op de Amerikaanse uitzendingen. Bovendien moet de serie eerst nog op prime te zien zijn. Het komt en dan wel goed uit want deze tijd van het jaar lopen de kijkcijfers toch naar beneden. |
Het slechte weer daar heeft de opname stilgelegd. ik dacht dat dat de reden was :nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by domineesje
Het slechte weer daar heeft de opname stilgelegd. ik dacht dat dat de reden was :nervous: |
En het gevolg daarvan is dat VT4 te dicht op de Amerikaanse uitzendingen zit.. |
|
|
| Eagle` |
| Miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar TopGear gemist :( |
|
|
| Phortastic |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weer ne ing cliffhanger :whip: :whip:
Is dat verplicht tegenwoordig bij een serie ofwat :whip: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Miljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar TopGear gemist :( |
Downloaden die handel, heel grappige aflevering afgelopen weekend, zeker de challenge waarbij ze zelf een amfibievoertuig moeten maken. :haha: |
|
|
|
|