|
Wat is er te zien op TV? (pg. 126)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
ja maar de meeste gasten gaan naar die eilanden om wa maskes te scoren, dat is voor mij hetzelfde als ge naar de filipijnen gaat voor een bruid
ik weet niet wat ge daar anders gaat zoeken want de muziek enal is daar hollands blijkbaar
echt triest |
ja Armin al daar zien draaien, en idd Hollander :D |
|
|
| Bertn |
ZINSBOUW
HFST 1: Het ONDERWERP. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
ZINSBOUW
ja meester, was op goede weg, maar met zo'n praat van anke, zou je het vlug vergeten :p |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Bertn
ZINSBOUW
geen punt achter titel zetten
pijnlijk :happy2: |
|
|
| Real |
| You crack me up. :haha: |
|
|
| domineesje |
geen punt achter titel zetten
pijnlijk :happy2: |
zolang ik het maar snap, is het goed |
|
|
| mellow_head |
| Duf volk hier :sadgreen: |
|
|
| Antony |
| we like to party is ongeveer het beste wa jim ooit gebracht heeft :D thank god they got rid of frank molnar |
|
|
| mrcanon |
ja die prison braek was gisteren niet heel goed
ik snap de hype niet die er vroeger rond hing
wat ik gisteren nog heb gezien was We Like To Party op jim
dat gaat over al die marginalen die naar lloret de mar enzo gaan :haha: :haha: :haha: |
De presentator is de marginaalsten van al, twas daar gisteren een meiske die wou lekken mee iemand en ze vond niemand die wou en gay D-Me eefter dan maar zelf mee gelekt, zo ne pismogool. Die zou nie te veel dom moeten komen doen tegen mij of die zou zijne micro in zijn strot hebben, de vuile flikker!
Maar niets tegen Lloret eh! Twas daar enorm goe, soms te goe :toothless if you know what I mean |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
De presentator is de marginaalsten van al, twas daar gisteren een meiske die wou lekken mee iemand en ze vond niemand die wou en gay D-Me eefter dan maar zelf mee gelekt, zo ne pismogool. Die zou nie te veel dom moeten komen doen tegen mij of die zou zijne micro in zijn strot hebben, de vuile flikker! |
+1
die kerel vraagt gewoon om op zn bakkes geveegd te worden :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
dadelijk begint Miss Belgian Beauty :D . Vind ik dus een hilarisch programma, vooral de voorrondes zijn wel grappig. Dan doen er altijd wel een aantal van die domme meiden mee die zich op één of andere manier weten belachelijk te maken.
en daarna natuurlijk de ontknoping van Lost :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
dadelijk begint Miss Belgian Beauty :D . Vind ik dus een hilarisch programma, vooral de voorrondes zijn wel grappig. Dan doen er altijd wel een aantal van die domme meiden mee die zich op één of andere manier weten belachelijk te maken. |
+1
Ook goed mee gelachen. |
|
|
|
|