|
Wat is er te zien op TV? (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
maakt me ni uit wa ge denkt.
ma maakt me evegoe ni uit wa kleur die gast heeft, als iemand voor 1 maandje in zen leven in belgië zit moet dien de kop van men 16 jarige dochter ni kome zot maken.
(wel grappig dak op msn reacties krijg dak gelijk heb) |
Voor hetzelfde geld heeft da grietje zelf de kop van die kerel zotgemaakt. Beetje kansloze commentaar vind ik, tis toch gewoon een vakantielief zoals een ander?
En trouwens, wie herinnert zich Pico uit de Kampioenen nog? Die zit nu in den bak omdat hij in zijn reptielenwinkel drugs had verkocht aan minderjarigen :stongue: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Sinds "Bieke" de scenario's schrijft trekt het echt op geen wekker meer. Ze moet haar pa niet proberen na te doen want ze kan er nix van. Acteren heeft ze trouwens ook nooit schitterend gedaan IMO :nervous: |
Niet dat er zoveel topacteurs in FC De Kampioenen zitten he.
Behalve Loes Van Den Heuvel & Johny Voners, die zijn wel sterk. :toothless
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En trouwens, wie herinnert zich Pico uit de Kampioenen nog? Die zit nu in den bak omdat hij in zijn reptielenwinkel drugs had verkocht aan minderjarigen :stongue: |
Die heeft nen tijd in het tehuis voor mentaal zwakzinnigen gezeten (in Geel *trots*).
Die was helemaal het noorden kwijt. :wtf:
Als ge in Geel 3 keer "Pico" fluisterde, zou hij naar het schijnt verschijnen met een zakje weed. :wtf: |
|
|
| Antony |
wie herinnert zich Pico uit de Kampioenen nog? Die zit nu in den bak omdat hij in zijn reptielenwinkel drugs had verkocht aan minderjarigen :stongue: |
hebbek ook in de gazet gelezen :eek: half jaar geleden was er nog een telefacts (of koppen) aflevering over hem. |
|
|
| Phortastic |
| idd, stond deze week nog iets over in de gazet, over dieje Pico. Weet nimeer juist wat maar het kwam er op neer da zen advocaat zich had teruggetrokken uit de zaak ofzoiets. Rare allemaal, gaat goed scheef met die gast :stongue: |
|
|
| Gladius |
Beetje kansloze commentaar vind ik, tis toch gewoon een vakantielief zoals een ander?
|
idd. dan zou uw dochter ook geen vakantielief int buitenland mogen hebben dus? :conf: |
|
|
| Bertn |
strafste van allemaal is dat FC de kampioenen bij elke nieuwe aflevering meer dan een miljoen kijkers haalt...
en over allez allez zimbabwe: kvind de opzet van gans dat programma eigenlijk al moreel verwerpelijk op zich: marginale ex-coureur uit belgie gaat naar afrika, ronselt daar wat slaafjes die voor hem moeten koersen, en rijft geld binnen door gans dat boeltje nog ne keer voor tv te verkopen ook. wat is het verschil met slaven van 200 jaar terug?:o |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
idd. dan zou uw dochter ook geen vakantielief int buitenland mogen hebben dus? :conf: |
ne local ergens in't buitenland zou ze toch ni mee de hotelkamer in moete nemen nee... |
|
|
| Bertn |
ne local ergens in't buitenland zou ze toch ni mee de hotelkamer in moete nemen nee... |
en als ge op ne camping zit?:toothless
sorry, tzijn exames:o |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bertn
en als ge op ne camping zit?:toothless
|
de 'kemping' latek aan de hollanders :p |
|
|
| Gladius |
pfff wa is da nu voor een argument. geef dan ineens toe da ge fout zat eh |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
pfff wa is da nu voor een argument. geef dan ineens toe da ge fout zat eh |
ok, sorry... ksal men eigen mening in't vervolg voor mezelf houden |
|
|
| Push2005 |
ok, sorry... ksal men eigen mening in't vervolg voor mezelf houden |
Waarom ? Je hebt zeker recht op een mening... en als ik dat lees is dat NIET racistisch; alleen wat ongelukkig geformuleerd.
Ik begin dat "racisme alier" ; "racisme aldaar"; wel nogal lichtjes beu te geraken; je bent tegenwoordig voor het minste van commentaar dat je geeft al een racist. Hij sprak correct over een zwarte en niet over een neger of een nikker (dan zou het racistisch zijn).
Das hetzelfde als ge vuile moppen vertelt:
"Wat is het verschil tussen een marrokaan en een vis?"
Een vis stinkt pas als hij dood is... HAHA; nu ben ik een racist. Als ik in die mop nou effe marrokaan had vervangen door hollander, was ik het niet.
En ow; zouden we hollander wel nog mogen zeggen; da begint ook al denegrerend te klinken zoals neger hé... sleep me altublieft niet voor het centrum van pater leman nu :rolleyes:
(* Mind the Sarcasm*)
Nuja; waar het op neerkomt; al dat "racistisch" gedoe moet met 'n ferme korrel zout genomen worden; of ge moogt tegenwoordig al niets van uitspraken over een ander volk meer doen ! |
|
|
|
|