|
Wat is er te zien op TV? (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| haha, chloe just killed one :D |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by emma
net spuiten en slikken via internet gekeken.
Best wel grappig eigenlijk |
Ik heb dat ook gezien. Wel zielig voor die dikke vrouw dat die kerel hem niet stijf kreeg, maar het is eigenlijk wel haar eigen schuld. |
|
|
| CygnusX |
| Zijn er hier nog die 'Zonnekinderen' gevolgd hebben? Eén van de mooiste televisie-programma's die ik ooit gezien heb. |
|
|
| Freezel |
| Penn & Teller - Bull is ook wel geinig :D |
|
|
| Bertn |
ze zenden vanavond LOTR - two towers uit op kanaal2 geloof ik...
voor de mensen die hem nog niet gezien hebben: zeker kijken!:o |
|
|
| Push2005 |
Ah; goed dajet nog eens zegt :)
Kga nog eens stukken zien; kherinner me enkel nog die Enten :p |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
ze zenden vanavond LOTR - two towers uit op kanaal2 geloof ik...
voor de mensen die hem nog niet gezien hebben: zeker kijken!:o |
godverdomme, ik dacht da da morgen was |
|
|
| TOR |
two towers.. idem als de eerste eigenlijk. er gebeurt simpelweg te veel.. met momenten vraag je je af wat het nut is van bepaalde scenes en plotwendingen.
maar dat heb ik met de boeken van Tolkien ook. je hebt zo'n gevoel van overload, je stikt precies. ik heb liever een verhaal dat rustig opbouwt..
wat niet wegneemt dat de beelden in de film mooi zijn |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
two towers.. idem als de eerste eigenlijk. er gebeurt simpelweg te veel.. met momenten vraag je je af wat het nut is van bepaalde scenes en plotwendingen.
|
Zeker in de cinema-versie. In de extended versions vind ik echter dat de meeste rare plotwendingen en scenes beter in het verhaal passen en ook zorgen voor verheldering ipv verwarring :)
En je mag zeggen wat je wil, maar ik heb de meeste "grote" films van de laatste 15 jaar in de cinema meegemaakt, en LOTR heeft toch absoluut de grootste indruk bij me nagelaten :) |
|
|
| Jasperovitsj |
The Andy Milonakis Show
30 minuten van m'n leven wasted :whip: |
|
|
| Bertn |
| ivm LOTR: ik vond vooral de dvd versie van the return of the king supervet. in de cinema was hij ook al retegoed, maar dat extra uur beeldmateriaal maakt het gewoonweg af. meneer jackson heeft er echt een parel van een trilogie van gemaakt. nu afwachten wat hij met king kong heeft gedaan:) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
The Andy Milonakis Show
30 minuten van m'n leven wasted :whip: |
+1 ,ma Stankervision is anders ni slecht :D |
|
|
|
|