|
Wat is er te zien op TV? (pg. 199)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ontgoochelend einde van Heroes wat mij betreft, in de lijn van de verwachtingen weliswaar omdat ook mijn interessepeil een dalende trend volgde doorheen het seizoen, ondanks de veelbelovende start. Geef mij maar Prison Break :) |
Einde van Prison Break seizoen 2 vond ik wel veel ontgoochelender en voelde je van nog veel verder aankomen, imo. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Einde van Prison Break seizoen 2 vond ik wel veel ontgoochelender en voelde je van nog veel verder aankomen, imo. |
Ik heb het einde nog ni gezien dus daar kan ik niks over zeggen, ik spreek tot aan episode 20. En zelfs een minder einde kan de tot dusver beleefde pret niet meer vergallen :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
Iemand zich trouwens nog de vraag gesteld hoe het komt dat Nicky en Bennett op die Plaza waren terwijl ze in de toekomst nog leefden?
of ben ik nu echt wel TE ver aan het doordenken ? :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Iemand zich trouwens nog de vraag gesteld hoe het komt dat Nicky en Bennett op die Plaza waren terwijl ze in de toekomst nog leefden?
of ben ik nu echt wel TE ver aan het doordenken ? :p |
Sinds de aflevering waar Hiro terug in de tijd ging zijn er bepaalde dingen veranderd. Wat is moeilijk te zeggen omdat ge natuurlijk niet precies weet wat er in de "oude toekomst" allemaal gebeurd is (of net niet gebeurd), dat door Hiro zijn terug in de tijd gaan gewijzigd is. Zo'n chain of events is bijna onmogelijk na te gaan in deze serie. Om een voorbeeld te geven, als de toekomstige Hiro niet terug gaat in de tijd ontmoet Peter mogelijk nooit Claire en weet Bennett mss niet eens van zijn bestaan.
Bovendien moede zeker over dat tijdreizen ni te veel nadenken, dat leidt alleen maar tot paradoxen, veronderstellingen en oneindig veel vragen. Series met sci-fi in (ook al is het in de eerste plaats een dramaserie) moogde imo niet te veel van uit een wetenschappelijke of te logische invalshoek bekijken net doordat ze iets weergeven dat niet bestaat (ale of toch geen weet van is :)). |
|
|
| Real |
| Ik ben de allerlaatste Sopranos aant binnentrekken. :sadgreen: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
Ik ben de allerlaatste Sopranos aant binnentrekken. :sadgreen: |
idem hier. en volgens de eerste berichten loopt het af met een open einde. dat is sucky. |
|
|
| Real |
| Het is héél erg open. :nervous: |
|
|
| Config |
| wel een redelijk kut einde van PB gisteren.. ze hadden er beter zo mee gestopt , twas genoeg geweest dan, maar nee, nu zit er weer één int gevang :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Probeer eens 'My Name Is Earl', dat is ook de moeite. |
Hilarische serie! Ben alvast seizoen 2 aan het downloaden thuis :D |
|
|
| CygnusX |
Dadelijk komt de 2e aflevering van 'Weg met BNN' op Nederland 3. Een interessant reisprogramma over 2 jonge mensen die doorheen Zuid-Oost Azië trekken en daarbij allerlei leuke dingen doen. Een aanrader als je, net als mij, een passie hebt voor Azië :)
Hier kan je de afleveringen ook online bekijken: http://www.uitzendinggemist.nl/inde...erie?serID=2367 |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
Het is héél erg open. :nervous: |
én erg sucky, de reeks onwaardig. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bertn
én erg sucky, de reeks onwaardig. |
SPOILER
Ik vond het al bij al geen slechte episode. Paulie's frustratie door die kat alleen al, heerlijk. Maar om met deze aflevering een sublieme reeks als The Sopranos af te sluiten is inderdaad behoorlijk flauw. |
|
|
|
|