|
Wat is er te zien op TV? (pg. 196)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
^Ah ge weet het..
Euhm zeker tussen die films, alle 3 gezien maar sommige nog eens leuk om terug te zien.
Back To The Future is natuurlijk nostalgie voor me (nog in de bios gaan kijken met zus).
Hellboy -> look, Enjoy and don't think
Troy -> impressive!
De bekerfinale .. tja benieuwd naar de uitslag, maar kan geen voetbalwedstrijd volledig uitkijken (ieder zen ding hé) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Troy -> impressive!
|
Inderdaad, maar ik heb hem al gezien, en Hellboy nog niet. :)
Ah well, straks eerst season finale van Lost zien :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zwak acteerwerk ook.. doyle met zen ogen toeliggen
Doyle:Yo jack jing, zen hemme ma hiej dik liggen, da circuit boardje was een fakesken
Jack: lol.................serieus ??
:stongue:
En die gaten ongelofelijk, waarom moet hem perse na 3rd floor crossen als daar een bootje ne meter verder ligt ..d'office da zenne ouwe nog onsnapt is met da spel.
En wtf met cheng pettekes, als ge jack in begin van dees seizoen over bezig hoorde ging hem de zwaarste spanking ooit krijgen..en uiteindelijk kreeg hem just geen kamilletheeke en een koekske aangeboden ..
SRSLY wa een kutseizoen ... |
Maar ing hell Eigeel, doe nu eens een minimum aan moeite om verstaanbaar over te komen. 't Is niet omdat je meiske een volgroeide boezem heeft dat je je alles mag permiteren hoor. |
|
|
| Glexx |
| quote: | | Originally posted by Bertn ...en alweer een gigantische plothole. het is duidelijk dat het om een flashforward gaat. waarom zegt jack dan iets over zijn zatte vader, terwijl die dan allang dood is? |
Hij zegt: "Go get my father upstairs", waarmee hij waarschijnlijk de hemel bedoelt ;) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Glexx
Hij zegt: "Go get my father upstairs", waarmee hij waarschijnlijk de hemel bedoelt ;) |
nope, hij zegt "you get my father down here", das ni hetzelfde ;)
toch wel rare plotwending waarbij serieus over dit bovenstaande zinnetje kan nagedacht worden...
tis natuurlijk te zien hoe ernstig dit moet opgenomen worden van een zatte Jack :p
al bij al toch zeer goede finale vond ik! |
|
|
| Shadowkid |
| Voor tzelfde geld hallucineert em of is hij een beetje schizo gegaan zoals toen hij zijn vader eens op het eiland zag lopen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nu. Op Jimtv. We Like to party. Met jumperkes. Hilarisch :stongue: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu. Op Jimtv. We Like to party. Met jumperkes. Hilarisch :stongue: |
:D :tongue2
zeg dat wel.. veel grappiger als 'Sketch Up' bijvoorbeeld.
T'Zottekot in Leuven kwam er ook ff in,
hebk ook éénmaal gezeten.. tis bij die ene keer gebleven. :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu. Op Jimtv. We Like to party. Met jumperkes. Hilarisch :stongue: |
Idd, had het deze middag hier ook gepost..
Vooral die met z'n apengeluiden was hilarisch marginaal... :nervous: :haha: :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Dan liever een eenseizoensconcept à la Heroes |
| quote: | | NBC confirmed that Heroes has been given the go through to at least a second season. The phrase "the final chapters" being used in the current promos refers to the upcoming episodes being the final chapters of volume/season 1. |
I'm hooked, nog 5 afl. te gaan in de Heroes marathon :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Dan liever een eenseizoensconcept à la Heroes, of een fatsoenlijke drive à la Prison Break. |
Heb ik ook liever dan series waar men eindeloos kan doorgaan.
Taken was daarvoor het voorbeeld,
op zich jammer dat het gedaan was maar het is wel een serie die af was! |
|
|
| Zehra |
| Lost, season finale: regelrechte anti-climax voor mij :rolleyes: |
|
|
|
|