|
Wat is er te zien op TV? (pg. 195)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
De serie is al een tijdje op de dool, wat nog meer opvalt door de sterke uitwerking van Prison Break. Misschien moeten we 's een poll houden om te zien wie wat het beste vindt.. Lost vs. Prison Break vs. Heroes vs. 24 :) |
hahaha, wacht maar tot ge de laatste episodes van prison break reeks 2 ziet;) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bertn
de laatste aflevering van Heroes viel mij lichtjes tegen. slordig afgewerkt einde, omdat het VOL met plotholes zit... beetje jammer:-) |
Een paar kleine plotholes zater er idd in, maar ik vond nu niet echt dat er fenomenaal grote fouten gebeurden die het verhaal of de aflevering om zeep helpen.
Maar met plotholes bedoel ik wel dingen die echt niet kunnen en fout zijn, niet de dingen die niet of onduidelijk verklaard worden.
Ik vond die finale heel goed, wel raar genoeg pas na ze een 2e keer te bekijken. |
|
|
| Real |
| Tot zover het 3e seizoen van Lost. Het viel nogal tegen om een seizoensafsluiter te zijn. Wel een onverwachte plottwist op het einde van E23. :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Tot zover het 3e seizoen van Lost. Het viel nogal tegen om een seizoensafsluiter te zijn. |
Vond ik niet! Zalige aflevering :crazy: Maar 8 maanden wachten op de volgende, olé :clown: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
Tot zover het 3e seizoen van Lost. Het viel nogal tegen om een seizoensafsluiter te zijn. Wel een onverwachte plottwist op het einde van E23. :) |
SPOILER ALERT
...en alweer een gigantische plothole. het is duidelijk dat het om een flashforward gaat. waarom zegt jack dan iets over zijn zatte vader, terwijl die dan allang dood is? |
|
|
| lievez |
| pillen en dranken :D |
|
|
| Real |
| Nu je het zegt. :toothless |
|
|
| Loraine |
Ben wel tevree over alle season finales die ik tnt gezien heb. :o
(spoilers)
24 kan in het volgende seizoen nog alle kanten op.
Lost gaf zoals hierboven al staat, een apart kijkje in de toekomst.
Desperate Housewives had een heerlijke happy ending.
Grey's Anatomy was ietwat teleurstellend met de spijtige afloop van menig relatie.
CSI vooral geinig dat de miniature killer afgetikt is.
CSI NY was lekker ongewoon.
PB is alweer tijdje geleden maar ik ben wel erg benieuwd naar het volgende seizoen!
|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
de laatste 20 minuten zijn extreem melig en sucky. zwakke laatste afl. als je het mij vraagt |
zwak acteerwerk ook.. doyle met zen ogen toeliggen
Doyle:Yo jack jing, zen hemme ma hiej dik liggen, da circuit boardje was een fakesken
Jack: lol.................serieus ??
:stongue:
En die gaten ongelofelijk, waarom moet hem perse na 3rd floor crossen als daar een bootje ne meter verder ligt ..d'office da zenne ouwe nog onsnapt is met da spel.
En wtf met cheng pettekes, als ge jack in begin van dees seizoen over bezig hoorde ging hem de zwaarste spanking ooit krijgen..en uiteindelijk kreeg hem just geen kamilletheeke en een koekske aangeboden ..
SRSLY wa een kutseizoen ... |
|
|
| Loraine |
| Toch maar eens gekeken of Heroes wat voor mij is, maar de eerste 6 afleveringen heb ik gister in no-time doorgescrolt. Ns kijken of het daarna wat beter (spannender wordt) :thepirate |
|
|
| FenixStyle |
We Like To Party is blijkbaar weer terug op JimTv..
Marginaliteit alom :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vanavond kiezen tussen Troy, Back To The Future, Hellboy en eventueel de bekerfinale. Tough choice :/ |
|
|
|
|