|
Wat is er te zien op TV? (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Serieus? :eek: Allemaal?
Het gemiddeld Temptation Island-seizoen heeft schonere vrouwen, maar als ge ze echt allemaal degoutant vindt, dan scheelt er toch wel iets met u :p :p
Vooral de verleidsters mogen er wel zijn. |
pics of stfu :D |
|
|
| Real |
| Nogmaals: Stefanie zat vorig jaar bij mij in de klas. :toothless |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
Nogmaals: Stefanie zat vorig jaar bij mij in de klas. :toothless |
Tis al goed, moeten we nu vragen of ge derover zijt geweest ofzo? :p |
|
|
| Loraine |
Lost 302...het wordt steeds interessanter :eyespop:
Nu CSI 702 aan de beurt |
|
|
| kokkenmaster |
Undercover Lover. Debielen-tv gemaakt voor nog grotere debielen... Wie wil er eigenlijk ook zijn tijd aan verdoen om ernaar te zien?
Zondag iets interessanter op Nederland 3 om 20u30, God Is My DJ. De docu die ID&T heeft gemaakt en die de aanloop naar een Sensation White volgt... |
|
|
| Synthesia |
| Gisteren ook efkes gekeken naar die Undercover Lover, was wel wat lachen op momenten. Degoutant programma idd maar denk dat het voor een zeer groot deel geacteerd is. Die vrouwen die zeggen dat ze "alle mannen met hun blik in hun ogen kunnen doen verdrinken" of dat als ze met tweeen achter een man zitten dat ze zullen blijven doorgaan tot het einde dan vraag ik mij af wat voor zelf-respect die hebben :p Maar dat is natuurlijk allemaal wel praat voor de kijkers :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Loraine
Lost 302...het wordt steeds interessanter :eyespop:
|
Ik vond deze aflevering ook wel iets beter dan de vorige. Maar nog altijd maar "redelijk". Ik vond dat bv. de flashbacks uit deze aflevering maar bitter weinig toevoegden aan de karakteruitdieping van de personages, daar kwam ge echt niets nieuws in te weten. Er was wel wat meer actie, en Sawyer is wel zalig :) Maar uiteindelijk was er op het einde toch ni veel "nieuws" gebeurd. Enfin, kvond het in het algemeen minder langdradig dan de vorige episode, het begint precies al te beteren. |
|
|
| MikeVee |
Is wel OK, maar niet uitzonderlijk.
Er zit iets te weinig vaart in de serie, op 1 personage na geen mysterie, en dat gaan ze rekken tot het einde van de reeks.
Zat meer in indien ze niet 90% van de aflevering zouden vullen met het focussen op personen die niets bijdragen tot de kern van het verhaal.
Het komt niet in de buurt van bijv. een lost of prison break. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Gisteren ook efkes gekeken naar die Undercover Lover, was wel wat lachen op momenten. Degoutant programma idd maar denk dat het voor een zeer groot deel geacteerd is. Die vrouwen die zeggen dat ze "alle mannen met hun blik in hun ogen kunnen doen verdrinken" of dat als ze met tweeen achter een man zitten dat ze zullen blijven doorgaan tot het einde dan vraag ik mij af wat voor zelf-respect die hebben :p Maar dat is natuurlijk allemaal wel praat voor de kijkers :) |
Ik heb dus gisteren weer ff gekeken naar UL :D. Die dames moeten de slet uithangen (of dat moeten we toch geloven) en alst er op aankomt, lopen ze al wenend weg :stongue: :stongue: :stongue:
Eén van de kandidates is al sterk bezig :nervous: Een nieuwe Bianca is in de maak :p |
|
|
| Eagle` |
| Lost gaat echt zwaar downhill, Heroes is waar de lamp brand |
|
|
|
|