|
Wat is er te zien op TV? (pg. 217)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Nice!! Wel spijtig dat het eerst alleen op Prime te zien zal zijn. Maarja bon denk dat dat tegenwoordig dan ook wel via internet te vinden zal zijn..:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ziet er in ieder geval al goed uit :toocool: |
|
|
| MikeVee |
Jericho S2 :tongue2
Zal wel geen 3de seizoen van komen :(
Jammer van de slecht coputeranimaties, die zijn echt slecht. |
|
|
| The_G0dfather |
| ricky in extra's :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| afgelopen week eindelijk het eerste seizoen van Prison Break beeindigd. Ondertussen ook al aan het tweede seizoen begonnen. En nu ik zo'n 10 afleveringen verder zit moet ik zeggen dat ik het toch wel minder vind dan het eerste. |
|
|
| The_G0dfather |
| Mja, inderdaad. Eerste is nieuw en de genialiteit van Scofield doet 't em wel in dat seizoen. In het tweede is dat begrijpelijk wat minder. Desondanks vind ik alle3 de seizoenen hoogstaand. |
|
|
| Jasperovitsj |
Het 3de seizoen is uitermate bagger. Wat veel potentieel leek te hebben (Sona, the worst place on earth, en aan het einde van seizoen 2 leek dat ook zo), bleek dat uiteindelijk totaal niet in te lossen (Sona is gewoon een vakantieresort voor criminelen, serieus, ik denk dat alle gevangenen in Guantanamo meteen willen ruilen). En al die halve verhaallijnen die nergens naartoe gaan, de meest onrealistische plotwendingen en vooral zwak acteerwerk (Bagwell heeft geen kans meer om te schitteren, Scofield's typetje stelt niks meer voor buiten de gevangenis). They should have quit while they were still ahead :(
De enige serie die tot nu toe het niveau constant heel hoog kon houden is zonder twijfel Battlestar Galactica. Man man man :crazy: |
|
|
| De Geert |
Lost s04e01
en we zijn weer vertokken...:) |
|
|
| The_G0dfather |
| Hotel Babylon, on DVD that is, zalige serie |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by De Geert
Lost s04e01
en we zijn weer vertokken...:) |
De eerste aflevering vond ik de moeite. Ik kijk al weer uit naar de volgende :D |
|
|
| CygnusX |
Voor de liefhebbers van documentaires: Vanavond om 21u begint op BBC2 de nieuwe reeks van Simon Reeve 'Tropic of Capricorn'. Vorig jaar zond Canvas al 'Equator' uit, waarin hij langs de evenaar reist, door Zuid-Amerika, Afrika en Indonesië. In deze reeks reist hij langs de steenbokskeerkring.
| quote: | Originally posted by CygnusX
De eerste aflevering vond ik de moeite. Ik kijk al weer uit naar de volgende :D |
Aflevering 2 was weer fantastisch :eyes: |
|
|
|
|