|
Wat is er te zien op TV? (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Kvind het toch 1 van de betere miss Belgiës van de laatste jaren. :)
Tatiana Silva bijvoorbeeld was gewoon lelijk, en kan me moeite een woord nederlands spreken :o |
Bwa die kan beter Nederlands dan de meeste Walen en daarnaast kent ze wel nog 5 andere talen. Ik heb ook 11 jaar Frans gekregen op school maar van mij moeten ze toch geen tv interview afnemen in het Frans hoor. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Zehra
zeker! ze was veruit de mooiste, beste & liefste van allemaal. zoals Prof. Lefebvre in haar gastenboek heeft geschreven : "U KAN GEWOON NIET ANDERS DAN 'WINNEN'; U 'MOET' en U 'ZAL' winnen." ze heeft 't verdiend & kwens haar veel geluk met alles wat ze doet. :) |
Die kerel (Lefebvre) was gisteren bij de "Laatste show".
Is dat haar vriend? Die vent is precies een beetje fan van haar. :haha: Hoe kan die nu eerlijk punten geven?
Het schijnt dat hij tijdens zijn lessen en zijn emails die hij rondstuurt ook een weirdo is, maar dat kan jij waarschijnlijk beter weten. :p |
|
|
| mellow_head |
| Die prof is ne OBCD :p en strak 1/8ste finales Beker van België op VTM om 22.25u :) |
|
|
| Antony |
| Armin Van Buuren te gast bij Ann en Olli op TMF! denk om 16u30, ben ni zeker... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Antony
Armin Van Buuren te gast bij Ann en Olli op TMF! denk om 16u30, ben ni zeker... |
Hola, da wil ik wel zien. :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Antony
Armin Van Buuren te gast bij Ann en Olli op TMF! denk om 16u30, ben ni zeker... |
Khebbet ook gezien, strax eens checken wat hij te vertellen heeft. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Khebbet ook gezien, strax eens checken wat hij te vertellen heeft. |
wsl da armin Only heel tof was en da er binnenkort nen dvd van uitkomt... de reclametrukken van YDR zulle ni uitblijven :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Die kerel (Lefebvre) was gisteren bij de "Laatste show".
Is dat haar vriend? Die vent is precies een beetje fan van haar. :haha: Hoe kan die nu eerlijk punten geven?
Het schijnt dat hij tijdens zijn lessen en zijn emails die hij rondstuurt ook een weirdo is, maar dat kan jij waarschijnlijk beter weten. :p |
Lefebvre is een goede prof, radicaal anders als de gewone proffen, maar daarom net zo interessant.
Hij schokeert graag, en houdt ons daarmee 'wakker' (letterlijk en figuurlijk). Ik heb in zijn lessen veel bijgeleerd over o.a. management praktijken zonder serieus veel te blokken. |
|
|
| Real |
| Stomme Olli & An met hun domme vragen. :toothless |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Real
Stomme Olli & An met hun domme vragen. :toothless |
achjah... :p blijft toch een tof interviewke... |
|
|
| Toni_D2 |
Die An is toch een hete trees. Gisteren bij die bloopers zit ze te zeggen dat Olli haar vanachter moest pakken en dat ze haar eigen moeder wel een lekkere vindt en er wel eens wilt op gaan. Dan zit ze nog te stoefen met haar "dikke tetten" zoals ze zelf zegt.
Ma bon, het waren bloopers en die stukken zijn er uit geknipt. |
|
|
| speentje |
| Armin is nog de sympathiekste van de 3 ;) |
|
|
|
|