|
Wat is er te zien op TV? (pg. 125)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
TOR op één! |
Je hebt gelijk! Hij kan wel helemaaaaaaaal niet zingen. Schaam je Kevin. :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| deze avond naar Prison Break gekeken. T is geen slechte serie maar het kan mij nog steeds niet zo boeien als 24 dat doet. Kheb vandaag zelfs periodes gehad dat ik maar 'halvelings' aan het volgens was, da's heel anders bij 24, dat grijpt mij vast van de eerste minuut tot de laatste |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Loraine
National Geographic Channel: Megastructures (Megabridges en daarna The Ultimate Rollercoaster) |
haha, dat kanaal is de laatste jaren zo ontzettend slecht geworden |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
deze avond naar Prison Break gekeken. T is geen slechte serie maar het kan mij nog steeds niet zo boeien als 24 dat doet. Kheb vandaag zelfs periodes gehad dat ik maar 'halvelings' aan het volgens was, da's heel anders bij 24, dat grijpt mij vast van de eerste minuut tot de laatste |
Snapt ge nu dat ik direct afgehaakt ben een jaar geleden? :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Snapt ge nu dat ik direct afgehaakt ben een jaar geleden? :) |
mja, mss wel. Als ik hier niet moest horen dat het de moeite waard is, dat het beter wordt na een aantal episodes ... dan zou ik mss ook afhaken. |
|
|
| anke |
ja die prison braek was gisteren niet heel goed
ik snap de hype niet die er vroeger rond hing
wat ik gisteren nog heb gezien was We Like To Party op jim
dat gaat over al die marginalen die naar lloret de mar enzo gaan :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
mja, mss wel. Als ik hier niet moest horen dat het de moeite waard is, dat het beter wordt na een aantal episodes ... dan zou ik mss ook afhaken. |
Vala, nagel op de kop :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by anke
dat gaat over al die marginalen die naar lloret de mar enzo gaan :haha: :haha: :haha: |
Bijna zo erg als een typische jump avond in den Illusion dan ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by anke
wat ik gisteren nog heb gezien was We Like To Party op jim
Naar Lloret gaan vind ik niet marginaal. Weten wat er aan bod komt in een programma als "We like to party", das pas marginaal :D |
|
|
| anke |
ja maar de meeste gasten gaan naar die eilanden om wa maskes te scoren, dat is voor mij hetzelfde als ge naar de filipijnen gaat voor een bruid
ik weet niet wat ge daar anders gaat zoeken want de muziek enal is daar hollands blijkbaar
echt triest |
|
|
| pooley |
lloret de mar + eiland
ma maske toch, koopt u nen atlas nen boom en een koord |
|
|
|
|