|
Wat is er te zien op TV? (pg. 165)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Volgende week trouwens ook nog eens (voor de tweede maal) naar Bij Mij Zijt Ge Veilig van Wim Helsen, voor mij nog altijd de nr1 in Vlaanderen :) |
Voor mij ook :) Die show ga ik in maart zien (in Peer). En 'Heden Soup' ligt hier op DVD. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Voor mij ook :) Die show ga ik in maart zien (in Peer). En 'Heden Soup' ligt hier op DVD. |
Ik heb die dvd ook en ik moet zeggen: Wim Helsen is geweldig. |
|
|
| Real |
| Ik vind Wim Helsen nog een groter kalf dan Raf Coppens, ik kan die kerel z'n smoel echt niet zien. |
|
|
| Synthesia |
Freddy de Vadder FTW
Leren kennen dankzij de Jef :p |
|
|
| Bertn |
Ik vind Alex Agnew eigenlijk veel grappiger dan Wim Helsen:)
En vanavond Bart Dewever in de slimste mens. dat wordt ook lachen:p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
En vanavond Bart Dewever in de slimste mens. dat wordt ook lachen:p |
Dewever rocks :gsmile: |
|
|
| djcresto |
| hiernet was het Seven op kanaal 2. Blijft een machtige film. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
hiernet was het Seven op kanaal 2. Blijft een machtige film. |
ik heb er daarnet ook naar gekeken, en het is een film die ik ook geweldig blijf vinden |
|
|
| Devilex |
| Dan nog liever Wim Helsen dan die Gunther Lamoot, da is pas een kieken. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dan nog liever Wim Helsen dan die Gunther Lamoot, da is pas een kieken. |
+1 dien suckt echt big time.
en seven blijft me nog de beste misdaad-thriller ever. al heb ik gisteren Austin Powers gezien :p |
|
|
| FenixStyle |
De eerste vier aflevering van Season6 van 24 zijn al beschikbaar.. (doordat Fox al een dvd-box op de markt brengt met de vier eerste ep's.)
En DAMN, Jack Bauer is totally back... :crazy: :eyespop:
Op Kanaal Twee start voor de Belgische kijkers vanavond trouwens season 5 (imo het beste seizoen) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Wim Helsen vind ik toch ook één van de betere Vlaamse stand up comedians, samen met Wouter Deprez en Alex Agnew. Mannen als Raf Coppens, Geert Hoste en Bert Kruismans mogen ze voor mijn part afvoeren wegens een ego dat occasionele grappigheidjes totaal teniet doet.
Freddy De Vadder is niet helemaal mijn ding, en die gast is écht onverstaanbaar. Ik ben wel wat dialect gewoon, maar bij hem is het echt extreem :nervous: |
|
|
|
|