|
Wat is er te zien op TV? (pg. 140)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Voor de geïnteresseerden, om 20u30 een 1,5uur durend verslag van Milk Inc Supersized op Jim TV... |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Voor de geïnteresseerden, om 20u30 een 1,5uur durend verslag van Milk Inc Supersized op Jim TV... |
hell no... op tmf ist de tmf awards!!!!!!!!!!!!!! :o :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| nu we toch over slechte programma's bezig zijn ... t is ook Big Brother VIP's op Ka2 :o |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Kelly*
hell no... op tmf ist de tmf awards!!!!!!!!!!!!!! :o :D |
Bij het zappen net uitgekomen bij de enige categorie die ik de moeite vond om te zien, nl "Best Dance"
Tiesto z'n glorieperiode bij het Breezah-publiek is dus wel degelijk voorbij, hij heeft het onderspit moeten delven tegen Bob Sinclar :p |
|
|
| FenixStyle |
Voor de geïnteresseerden, om 20u30 een 1,5uur durend verslag van Milk Inc Supersized op Jim TV... |
Doeme die akoestische slow-versie van Walk On Water.. :eyes:
Nooit gedacht dat een song van Milk Inc me zo zou kunnen pakken :( :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
nu we toch over slechte programma's bezig zijn ... t is ook Big Brother VIP's op Ka2 :o |
zeikerd :p
Tiesto z'n glorieperiode bij het Breezah-publiek is dus wel degelijk voorbij, hij heeft het onderspit moeten delven tegen Bob Sinclar :p |
hahahaha :toothless |
|
|
| Antony |
kheb thijs toch een award zien winnen...
zen 'dj-set' was wel weer om te lachen. Flight 643 - Lethal industry en Dance 4 live. Majah, daar komen die tmf'ers voor, en die waren dan ook uitbundig. |
|
|
| kokkenmaster |
Kan ik alleen maar toejuichen. Al heeft hij in Nederland wel terug de nationale prijs gewonnen bij de TMF Awards... |
|
|
| Antony |
en euhm... iemand Hadise haar optreden gezien :eyes: stond daar gewoon in kanten hotpants
men verwachtingen zijn wel hoog gespannen voor vanavond... Willy's en Marjetten om 20u20 op één |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Antony
men verwachtingen zijn wel hoog gespannen voor vanavond... Willy's en Marjetten om 20u20 op één |
Goed dat ge der mij aan herinnert, dat wil ik ook niet missen. |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Antony
en euhm... iemand Hadise haar optreden gezien :eyes: stond daar gewoon in kanten hotpants |
Wat je tegenwoordig niet al moet doen als de muziek niet de aandacht trekt é :clown: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Brussels - Club Brugge op Sporza / Canvas
ik kan jammer genoeg maar een half uurtje volgen :( . Rond half 7 vertrekken naar Hamont voor de zaalvoetbal, maar da's ook leuk natuurlijk :) |
|
|
|
|