|
Wat is er te zien op TV? (pg. 177)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ksnap ni hoe ge series gelijk da interessant blijft vinden, ik heb Lost en Prison Break een tijdje gevolgd (seizoen 1), toen d8k: as ze da ni te veel gaan uitmelke gaat da nog wel een tof serieke worde, ma ze blijve er ma dingen op uitvinden zoda er nog 480 seizoenen gemaakt kunnen worden :rolleyes: Sopranos number 1!! RESPECT FOR DEZE SHIZZLE!!! |
ik ben ook een sopranos fan, maar hier zijt ge gewoon uit uw nek aan het lullen;)
de grote verhaallijn van heroes 1 wordt na 23 afleveringen al volledig afgerond, daarna starten ze gewoon met een "nieuwe" verhaallijn. van prison break gaan ze 3 seizoenen maken en dan stoppen ze ermee, dat staat nu al vast.
hoeveel sopranos-seizoenen zijn er gemaakt? Juist ja, ZES:p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bertn
hoeveel sopranos-seizoenen zijn er gemaakt? Juist ja, ZES:p |
Maar de verhaallijnen in Sopranos zijn steeds anders, ge kunt moeilijk zeggen dat die serie uitgemolken wordt. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Bertn
van prison break gaan ze 3 seizoenen maken en dan stoppen ze ermee, dat staat nu al vast.
|
Bron? Want ik dacht dat tijdens de special van een paar weken geleden, er gezegd was van 6 seizoenen.
edit: quote van de producer/schrijver: "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’”"
http://ifmagazine.com/feature.asp?article=1628
Dus zelfs als deel 2 en3 van hun trilogie slechts 1 seizoen duren zijn het er meer dan 3.
Maar hopelijk worden het er 3, want anders krijgen we uitgemelkte lost toestanden :nervous: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Bron? Want ik dacht dat tijdens de special van een paar weken geleden, er gezegd was van 6 seizoenen.
edit: quote van de producer/schrijver: "With success comes questions about season three, so now we’re framing the first two seasons as chapter one of the ‘trilogy’”"
http://ifmagazine.com/feature.asp?article=1628
Dus zelfs als deel 2 en3 van hun trilogie slechts 1 seizoen duren zijn het er meer dan 3.
Maar hopelijk worden het er 3, want anders krijgen we uitgemelkte lost toestanden :nervous: |
Zoals ik het begrepen heb zou de huidige verhaallijn afgerond worden na dit seizoen, en in een mogelijke derde seizoen zou er in een nieuwe verhaallijn dan gefocused worden op enkele hoofdpersonages..
De kans dat er nog meerdere seizoen komen is dus groot, maar het huidige verhaal zal dus zeker niet uitgemolken worden.. :) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
SUUUPEEEEER aflevering van Prison Break! :crazy: :eyespop: :crazy: |
kijkte gulder eigelijk altijd rechtstreeks naar lost en prison break? zoja, waarda? :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by De Geert
kijkte gulder eigelijk altijd rechtstreeks naar lost en prison break? zoja, waarda? :) |
De afleveringen zijn meestal een half uur na uitzending (voor Prison Break is dit meestal vanaf 3u40 in de nacht van maandag op dinsdag) online te vinden op torrents, newsgroups,... :) |
|
|
| Eagle` |
omg gijle download da ofwa 11!!one
Illegaal IlleGAAAAL ILLEGAAAAAAAAAAAAAAL
:clown: |
|
|
| Shadowkid |
SUUUPEEEEER aflevering van Prison Break! :crazy: :eyespop: :crazy: |
Maar dat einde.. hoe ed up is dat..
Heroes was echter NOG beter dan Prison Break deze week (imo). Een van de beste afleveringen tot nu toe. Daar was het einde ook heel goed.
Owja, en dinen Ier (of Schot) is lachen :stongue: |
|
|
| Bertn |
| het realiteitsgehalte van prison break laat wat te wensen over tegenwoordig. |
|
|
| Pumaz |
voor Prison Break is dit meestal vanaf 3u40 in de nacht van maandag op dinsdag |
Get a life :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Mystic River gezien gisteren
goeie film alleen beetje voorspelbaar :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Get a life :stongue: |
Normaal gezien kijk ik dan ook gewoon op dinsdagavond hoor :p
Behalve als ik op dinsdag vrij heb, dan blijf ik op maandag soms wel eens op..
Maar ben zeker niet zo zot als sommigen anderen om er speciaal m'n wekker voor op te zetten hoor :clown: |
|
|
|
|