|
Wat is er te zien op TV? (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De eerste vier aflevering van Season6 van 24 zijn al beschikbaar.. (doordat Fox al een dvd-box op de markt brengt met de vier eerste ep's.)
|
wat??? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat??? |
Nog niet goed wakker? :p |
|
|
| Bertn |
DAMN, en het is nog waar ook!
, dit zet een behoorlijke hypotheek op het examen dat ik morgen heb:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| het begon echt wel tijd te worden dat ze dat 5de seizoen ne keer gingen uitzenden. Ik download normaal geen series, maar nu scheelde het niet veel ... ik ben in ieder geval niet meer van plan om nog te wachten tot het zesde seizeon op de Belgische tv komt, dan leen ik de serie wel van iemand die em download |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
De eerste vier aflevering van Season6 van 24 zijn al beschikbaar.. (doordat Fox al een dvd-box op de markt brengt met de vier eerste ep's.)
En DAMN, Jack Bauer is totally back... :crazy: :eyespop:
|
:wtf: Zag ik het net toch goed...:eyes: Kdacht dat het fake torrents waren omdat volgens Fox de serie pas volgende week begint...maar niet dus :crazy:
Edit door CygnusX: grote spoiler over S5 verwijderd |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
het begon echt wel tijd te worden dat ze dat 5de seizoen ne keer gingen uitzenden. Ik download normaal geen series, maar nu scheelde het niet veel ... ik ben in ieder geval niet meer van plan om nog te wachten tot het zesde seizeon op de Belgische tv komt, dan leen ik de serie wel van iemand die em download |
8.5GB voor seizoen 5... nog 39% te gaan :p |
|
|
| mellow_head |
| Loraine gij spoiler! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Loraine gij spoiler! |
:nervous: Uhhhh, excuuus. Laatste aflevering van seizoen 5 was ergens in mei vorig jaar ofzo, weet niet alle ins-en-outs meer...
[edit] Eerste aflevering van seizoen 6 erop zitten: OMFG !  |
|
|
| djcresto |
| net laatste aflevering van Het Eiland, echt wel veruit de beste :crazy: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
net laatste aflevering van Het Eiland, echt wel veruit de beste :crazy: |
inderdaad. Wat een zalige serie was dat toch.
Vanaf volgende week: In de Gloria! :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
The Office > Het Eiland
Het Eiland heeft me om één of andere reden nooit echt superhard kunnen boeien :s |
|
|
|
|