|
Wat is er te zien op TV? (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Vandaag waren het 2 van de betere afleveringen vond ik. |
ze waren inderdaad ni slecht! ze slagen der steeds in ons benieuwd te maken naar de volgende, en da gevoel is bangelijk... |
|
|
| Toni_D2 |
| Ik ben altijd blij als '24' gedaan. Ik weet eigenlijk niet meer wat er nu allemaal al weer gebeurd is. |
|
|
| New Wave |
| Ik zat net 'een' te kijken en ik heb nog nooit een belgische vrouw gezien met zulke grote borsten. het gaat om die blonde bij het weerbericht. Denk dat niemand op de vooruitzichten heeft gelet. Wat een prammen! gigantisch! Zwangere vrouwen zijn echt yummie:eyespop: |
|
|
| The_G0dfather |
Sabine Haagedoren; en die zijn nu nog groter omdat ze in verwachting is (edit: ahja dat had je dus al opgemerkt, deze post komt dommer en dommer :haha: )
, want bs post :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sabine, ga is wa naar achter, want we kunnen Griekenland ni meer zien... |
|
|
| New Wave |
| denk dat daar binnenkort 3 kinderen uitgepoept worden. Ze is wel huge. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Ik ben altijd blij als '24' gedaan. Ik weet eigenlijk niet meer wat er nu allemaal al weer gebeurd is. |
+1 wa een kutserie zeg :rolleyes: Jack Bauer FOR PRESIDENT!! YIHAA, ing loser man.
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zat net 'een' te kijken en ik heb nog nooit een belgische vrouw gezien met zulke grote borsten. het gaat om die blonde bij het weerbericht. Denk dat niemand op de vooruitzichten heeft gelet. Wat een prammen! gigantisch! Zwangere vrouwen zijn echt yummie:eyespop: |
Sabine is geen misse neen *sabbel* :p |
|
|
| New Wave |
| aaijaaijaaij. Bij het zoeken van foto's kwam ik toch perongelijk deze link tegen: link |
|
|
| New Wave |
| Ik heb even op de plaatjes gedrukt voor een kleine hollandsche vleeskeuring en ik moet bekennen dat dit allemaal lelijke horken zijn. hebben jullie ook mooi evrouwen?!?!? Aurelie kan geen belgische zijn. to ugly...... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kandidate 4 heeft nog bij Zehra in de klas gezeten vorig jaar... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kandidate 4 heeft nog bij Zehra in de klas gezeten vorig jaar... |
Virginie Claes?
Die mag bij mij best aan me tepels zuigen heur. :o |
|