|
Wat is er te zien op TV? (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
^ ROFL :haha:
en opt laatste met Koolzaad :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MikeVee |
| lmao, da program met wendy van wanten is lachen... dat mensen zich zo belachelijk durven maken op tv :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Eagle` |
roflolzors :stongue: :stongue: een van die mannen heeft mijne quote gepikt "u moeder hare kelder witten"
OMG marvelous :stongue: :D :D
Mark me words dit wordt nog een stukje memorabele tv-geschiedenis :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| les liaisons dangereuses nu begonnen op BBC1, heb al 't boek gelezen, ben eens benieuwd |
|
|
| FenixStyle |
Momenteel op JimTv: Regi's World :p
Een ferm huis heeft em wel..:eyes: |
|
|
| Antony |
| vorige keer gezien, man cool zwembad! :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
roflolzors :stongue: :stongue: een van die mannen heeft mijne quote gepikt "u moeder hare kelder witten"
OMG marvelous :stongue: :D :D
Mark me words dit wordt nog een stukje memorabele tv-geschiedenis :toothless |
Dieje kerel die vroeger nog bij Good Shape gezeten had, wat voor een gefrustreerd geval is dat geworden seg :nervous:
Voor de rest ziet het er wel hilarisch uit ja, vooral die commentaren van diejen Dylan soms :haha: |
|
|
| BZRK |
| Voor de complottheorie-freaks onder jullie: vanavond om 23u35 op Nederland 3 wordt Loose Change volledig uitgezonden. Waarom het 2nd edition heet weet ik ook niet meteen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| aan aftellen naar prison break :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
aan aftellen naar prison break :p |
Zet uzelf maar al een half uur van tevoren voor de tv, want 'My Name Is Earl' komt er dan op. Erg grappig en origineel. Ongetwijfeld één van de betere komische series van de laatste jaren. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
Voor de complottheorie-freaks onder jullie: vanavond om 23u35 op Nederland 3 wordt Loose Change volledig uitgezonden. Waarom het 2nd edition heet weet ik ook niet meteen. |
Nu ook al: http://actuality.skynet.be/index.ht...ail&p1=10161911
Kga direct kijken. :) |
|
|
| Push2005 |
| Die complottheorieën zijn in een uitzending van Panorama eens onder de loep genomen en compleet afgebroken ... Ik geloof zelf maar weinig van die complotten. Gewoon fabeltjes die goed verkopen. Erg vernuftig :) |
|
|
|
|