|
Wat is er te zien op TV? (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
Vanavond op VTM, om 22u15, Man on the moon met Jim Carrey.
Film gaat over Andy Kaufman en wordt gespeeld door een zeer goede Jim Carrey schijnt het. Een rol vergelijkbaar met die in The Truman Show en Eternal sunshine of the spotless mind maar mss nog iets beter geacteerd volgens sommigen. Ik ga hem in ieder geval opnemen, ik zie Jim Carrey wel graag bezig in zulke rollen. |
|
|
| Toni_D2 |
| "De parelvissers" : echt sterk. :eek: |
|
|
| Toni_D2 |
De Topmanager (dinsdag op VT4)
Best wel genietbaar. Zijn er handelsingenieurs op het forum? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
De Topmanager (dinsdag op VT4)
Best wel genietbaar. Zijn er handelsingenieurs op het forum? |
Haha, dat groepje was echt zielig. Wel een verassende keuze daar op het einde. Eerst diene me zijn blond haar wa zitten afmaken, om hem dan te draaien "maar toch ligt GIJ eruit" :D |
|
|
| Zehra |
| big brother :stongue: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Zehra
big brother :stongue: |
Zou da nu nog altijd volk trekken??? Ik snap da ni zenne. Daar is toch niks origineel meer aan, heeft iedereen nu nog ni genoeg binnen da huizeke gezien? Triestig zenne :mad: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Zou da nu nog altijd volk trekken??? Ik snap da ni zenne. Daar is toch niks origineel meer aan, heeft iedereen nu nog ni genoeg binnen da huizeke gezien? Triestig zenne :mad: |
't Is zero privacy nu, ze kijken voor de tetten, en nu zit der ne choco, een zwangere, en een HIV-patiënt in. |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^so i've heard. Mja ze doen maar, ik moet er allemaal ni van weten :) |
|
|
| CygnusX |
Wow, wat een vette aflevering van Lost was dat! :eyes:
En nu een maand wachten op de volgende... :( |
|
|
| MikeVee |
SPOILER OVER LOST SEIZOEN 2 IN DEZE POST!!
Heb ze ook net gezien, vond het een van de aangenamere afleveringen om naar te kijken van s2. Tenminste wat spanning om te weten wat ze gingen vinden in dat ondergronds complex. |
|
|
| CygnusX |
| Sommige mensen zijn nog niet aan seizoen 2 begonnen, MikeVee, ik heb je post voorzien van een "spoilertag" ;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wow, wat een vette aflevering van Lost was dat! :eyes:
En nu een maand wachten op de volgende... :( |
Hoezo? Volgende episode is toch al voor 8 maart. :) |
|
|
|
|