|
Wat is er te zien op TV? (pg. 85)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Zondag is er normaal herhaling, dus dan sta ik paraat :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
een spijtige zaak man, die van vandaag was echt schitterend. pure humor:D |
ma mokke lupt hand in hand met da maske, ik moak ma van kant joeng, lojt ma gèrèst |
|
|
| Bertn |
| vandaag was echt geweldig: die bianca op date met 1 van die vrijgezellen, en dat wijf zat zadanig te zagen dat die pee het gewoon wou aftrappen:D |
|
|
| mellow_head |
| Bertn wie is da op uw avatar? Die lijkt sterk op die een van Temptation Island ma daar zal het wel nix mee te maken hebben. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Bertn wie is da op uw avatar? Die lijkt sterk op die een van Temptation Island ma daar zal het wel nix mee te maken hebben. |
lol :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Pakt dat zij het wel is ;)
Remember zijn Sven-avatar van vorig jaar!? :stongue: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Het ergste van allemaal is dat ze zo belachelijk zit te doen terwijl er ondertussen uitgelekt is dat ze een prostituee is :toothless |
|
|
| mellow_head |
Hmm das een redelijk krom wijf, die wou al ni de eerste n8 met die ene gast in bed liggen :p ma ze heeft wel lekkere tette en schoon modelleke denk'k :conf: (heb nog ma 1 aflevering gezien)
EDIT: wat voor kutkoppels, vorig jaar was het interessanter imo.
EEEEEDIT: PEKING EXPRESS WAS ZO ZALIG GISTEREN!! DIE TWEE GOA SLETTEN LIGGEN ER EINDELIJK UIT!! nu is het uitkijken naar lekkere Wendy! :eyes: |
|
|
| Xilver |
| ^ Is da omda gij voor uwe sex moet betalen, da ge zo degoutant doet over vrouwen? |
|
|
| mellow_head |
| ^Is da omda gij zo preuts zijt en op alles en ied commentaar geeft da gij heir zo geliefd zijt? :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by mellow_head
^Is da omda gij zo preuts zijt en op alles en ied commentaar geeft da gij heir zo geliefd zijt? :) |
Ik ben ni preuts, en ik geef alleen maar commentaar op u.
En qua geliefd zijn zou'k u nooit durven van de troon te stoten he. |
|
|
|
|