|
Wat is er te zien op TV? (pg. 222)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Zehra
tiesto: elements of life
nu op jim tv
quite impressive, I've missed something
the music still touches me:)
never thought it's still in me
man, I miss the music *zucht* |
Haha; ze zenden die dvd uit op jimtv. Ook ns wat zien :p |
|
|
| Zehra |
heb jij niets beters te doen?
studeren ofzo?! staan de examens niet voor de deur??? :p
edit: huidig nummer trekt wel op niks :p |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Zehra
tiesto: elements of life
nu op jim tv
quite impressive, I've missed something
the music still touches me:)
never thought it's still in me
man, I miss the music *zucht* |
Merci voor de tip! :p
Man die plaat die ze bijna op het einde van de aflevering lieten horen juist toen ze op dat bootje in Portugal waren. :eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
HAGGER TRIPPY
Vanaf 17 maart 2008 elke maandag bij 2BE om 21.55
:tongue3 |
|
|
| MikeVee |
Vanavond op vt4: The Kill Point
Spannende ,top minireeks die nooit de aandacht en waardering kreeg die het verdiende in de USA doordat het op een kleine zender werd uitgezonden.
Voor mij de beste reeks uit 2007.
verhaal: Een bankovervaller en een politie-agent spelen een gevaarlijk onderhandelingsspel wanneer een overval helemaal fout loopt. |
|
|
| Devilex |
| Gisteren toevallig FC Nerds gezien :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik vond het wel lachen :D |
|
|
| Devilex |
| Ja da wel, zeker die gay met zijn buffalo's. Het kwam wel natuurlijker over dan bv beauty and the nerd. |
|
|
| Progrez |
Voor de derde aflevering zijn ze met veel kabaal naar Antwerp - Tubeke gaan zien. Uiteraard werd het toen juist 0-0, na een saaie match met nauwelijks kansen dankzij het gekende betonvoetbal van Tubize.
Denk niet dat ze ooit nog een voet op de Bosuil gaan zetten. :cool: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Progrez
Voor de derde aflevering zijn ze met veel kabaal naar Antwerp - Tubeke gaan zien. Uiteraard werd het toen juist 0-0, na een saaie match met nauwelijks kansen dankzij het gekende betonvoetbal van Tubize.
Denk niet dat ze ooit nog een voet op de Bosuil gaan zetten. :cool: |
maar die 0-0 was echt pure pech, want antwerp domineerde heel de match. maar door al die blessures en die negatieve aandacht in de pers hebben ze verloren, het had eigenlijk 6-2 moeten zijn.
:stongue: |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Devilex
Gisteren toevallig FC Nerds gezien :( |
haha, echt te grappig... heb meerdere malen moeten lachen :)
wel stom dat ze het samen uitzenden met de Champions League... :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
eindelijk er eens in geslaagd het tweede seizoen af te kijken van Heroes ... viel al bij al nog mee, maar ik blijf de indruk hebben dat men er meer had kunnen uithalen indien die staking er niet was geweest.
Hetzelfde geldt voor het derde seizoen van Prison Break dat ik afgelopen week heb afgekeken. Het viel uiteindelijk wel mee, ik had het erger verwacht. Ik vrees nu vooral voor de kwaliteit van een volgend seizoen. Daar zullen ze waarschijnlijk weer een volwaardig seizoen van willen maken en daarom ook een aantal zaken onnodig uitrekken. |
|
|
|
|