|
Wat is er te zien op TV? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ik zap meestal tussen jim, mtv, en tmf eigenlijk... de kans dat ge tette ziet is daar groter dan op tv1 :D |
|
|
| Eagle` |
| Op canvas tone ze vantijd wel nog is ne film waaar ze opeen kruipen |
|
|
| Xilver |
| Jamaar da's "functioneel bloot", zodat ze het cultureel kunnen verantwoorden eh :D |
|
|
| Kaidreas |
| hahahaha functioneel bloot. die clip van eric prydz is dan voor sommigen ook functioneel bloot :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Straks om 21u25 de laatste Friends op VT4 :) |
lol waar komen die op vt4 nog mee af :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol waar komen die op vt4 nog mee af :o |
yu0 teh 1337 h4xX0r |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
yu0 teh 1337 h4xX0r |
seems so he ;x |
|
|
| TOR |
straks op Canvas, deel 1 van een vierdelige serie over Alexander de Grote.
daarna een programma dat Grote Vragen heet. elke week behandelt het een morele/ethische/filosofische kwestie. vorige week de eerste aflevering over het geloof. deze week is de vraag: "Kunnen we leven met elkaar?" |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
straks op Canvas, deel 1 van een vierdelige serie over Alexander de Grote.
daarna een programma dat Grote Vragen heet. elke week behandelt het een morele/ethische/filosofische kwestie. vorige week de eerste aflevering over het geloof. deze week is de vraag: "Kunnen we leven met elkaar?" |
Ik ga gewoon, dumb VTM- da ik ben, naar de finale van Idool 2004 kijken :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ga gewoon, dumb VTM- da ik ben, naar de finale van Idool 2004 kijken :D |
ik ook ... de cultuurzender bij uitstek :rolleyes: :eyes: |
|
|
| Zehra |
om 22u30 op Canvas: Overleven
Wetenschappelijk programma op zoek naar antwoorden van de wetenschap op basisproblemen.
Vandaag: "In de ban van de ringen"
Heeft de aarde een broertje nabij Saturnus, de planeet met de ringen? Op 14 januari zullen we voor het eerst een blik kunnen werpen onder de dikke oranje wolkenlaag die de oppervlakte bedekt van Titan, de grootste van de 33 manen van Saturnus. Zeven jaar lang is de dubbele ruimtesonde Cassini-Huygens onderweg geweest naar de intrigerende planeet. Ze zal ons leren wanneer de mysterieuze ringen van Saturnus zijn ontstaan, en waaruit ze zijn samengesteld. En voor het eerst zal een ruimtetuig doorheen de dampkring dringen van Titan, die net als de lucht rondom de aarde voornamelijk uit stikstof bestaat. Hoe ziet het landschap er uit? En zijn er ook bouwstenen te vinden die leven mogelijk maken? |
|
|
| Kaidreas |
gvd... daar krijg ik dus het schijt van dat ze dat zinneke "in de ban van de ring" tegenwoordig voor alles gebruiken.
theeft het begot niks mee te maken. :rolleyes: |
|
|
|
|