|
Wat is er te zien op TV? (pg. 234)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Tipje: Morgenavond komt 'The Descent' op 2BE, de beste horrorfilm sinds The Blair Witch Project! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Tipje: Morgenavond komt 'The Descent' op 2BE, de beste horrorfilm sinds The Blair Witch Project! |
morgen eens proberen naar te kijken want die wil ik al een tijdje zien :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, ik heb overlaatst een horrorfilm gezien die een beetje hetzelfde stramien volgde: een team van wetenschappers daalt af in een grot, geraken afgesloten van de buitenwereld en moeten zich zien te verdedigen tegen een horde gemuteerde en kwaadaardige onderaardse wezens. Nu dacht ik dat die film "The Descent" was, maar blijkbaar niet dus. Welke heb ik dan voor? *confused* |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hmm, ik heb overlaatst een horrorfilm gezien die een beetje hetzelfde stramien volgde: een team van wetenschappers daalt af in een grot, geraken afgesloten van de buitenwereld en moeten zich zien te verdedigen tegen een horde gemuteerde en kwaadaardige onderaardse wezens. Nu dacht ik dat die film "The Descent" was, maar blijkbaar niet dus. Welke heb ik dan voor? *confused* |
"The Cave" mss? |
|
|
| Jasperovitsj |
Just :)
En moest je dat nu quoten, nu kan ik mijn typo niet meer aanpassen :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Tipje: Morgenavond komt 'The Descent' op 2BE, de beste horrorfilm sinds The Blair Witch Project! |
Pff, The Blair Witch Project is overrated. Het haalde veel ideeën bij Cannibal Holocaust. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
"The Cave" mss? |
wel serieus niveauverschilleke tussen the descent en the cave :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
wel serieus niveauverschilleke tussen the descent en the cave :) |
Een enorm verschil :) |