|
Wat is er te zien op TV? (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
vonk een beetje anti-snooker :( |
Hehe higgins heeft pakske meer geluk gehad zenne ;)
O'Sullivan zei zelfs in het interview achteraf: "He is one lucky bastard" :toothless |
|
|
| Antony |
| ^ geluk? alsge een kleur pot, en der volgt ne roden bal op... zijde u beurt kwijt en krijgt den andre al 5 punten, O'sullivan heeft zo da belangrijk frame verloren... dermee dus anti-snooker |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Antony
^ geluk? alsge een kleur pot, en der volgt ne roden bal op... zijde u beurt kwijt en krijgt den andre al 5 punten, O'sullivan heeft zo da belangrijk frame verloren... dermee dus anti-snooker |
aaaaaaaaaah. K, snap het. Ik had namelijk ook een frame gezien van O'Sullivan waar hem ne rode pot, en met geluk nog ne rode pot in ne andere hoek :D
Dermee dacht dat je dat bedoelde ;) |
|
|
| Bertn |
| 24 reeks 5 aflevering 1: WOOOOOW, de reeks begint weer SUPERspannend!:crazy: :crazy: :crazy: :eyes: |
|
|
| Push2005 |
| Da programma is nog saaier dan Tik Tak :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Da programma is nog saaier dan Tik Tak :p |
allez jong, afgezien van reeks 4 vind ik da echt wel goeie tv:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
allez jong, afgezien van reeks 4 vind ik da echt wel goeie tv:) |
Ik zei het maar om je te jennen :p
Kheb nog maar paar dingskes ervan gezien; maar zag er idd wel leuk uit... kzal ooit de dvds wel ns bekijken ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik zei het maar om je te jennen :p
|
gij zijt echt ne leuke mens tijdens uw examens:whip: |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
OMGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD wat een finale :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
beslissend frame op 10-10 (eerste elf) en dan wordt die frame beslist op de zwarte bal :eyespop: :eyespop:
O'Sullivan komt aan de tafel en maakt ne break van 60, mist dan. Higgins komt dan aan de tafel terwijl er 3 rode echt serieus moeilijk liggen maar hij cleared de tafel gewoon. Niet te geloven. 64-60 voor Higgins.
Hij had wel een beetje geluk op momenten... In het laatste frame bijvoorbeeld speelt hij ne rode super stil naar de middenpocket. De bal lijkt te sterven net voor de pocket, Higgins loopt al terug naar zen stoel maar op 1 of andere manier valt hij er toch in :eyes:
En dan nog ne rode bal via de band in de middenpocket ook in die laatste clearing. Geniale :eyespop: |
perfecte samenvatting van dit bloedstellende frame!
was echt om de muren op te kruipen van spanning
Ronny maakte mooie break maar kwam slecht uit op rood :( en Higgins maakt 't klassevol af! Toen hij die rode clearde die tegen pink lag! dat was echt perfect uitgevoerd, dan nog niet gesproken over die laatste middlepocket pot! 2x deed hij 't zowel in frame 18 als 19!
very amusing! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
24 reeks 5 aflevering 1: WOOOOOW, de reeks begint weer SUPERspannend!:crazy: :crazy: :crazy: :eyes: |
+1
super begin van reeks 5 :)
nog paar uurtjes en weer nieuwe ep :D:D:D |
|
|
|
|