|
Wat is er te zien op TV? (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Oh, mijn excuses, ik dacht dat ge er ene vergeten waart. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Waren dat die gasten van Neveneffecten niet? |
het waren ze inderdaad, heb wel maar klein stukske laatste show gezien door Lost 2.
dien gast van neveneffecten sta vandaag in de krant, zijn laptop is gestolen op de trein en alle ideeën voor de 2de reeks stonden daar op! (gelukkig heeft hij nog een back-up) toch leuk te weten dat er een 2de seizoen van komt :) |
|
|
| domineesje |
| prison break aflevering 14 vraagt naar 15 :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Oh, mijn excuses, ik dacht dat ge er ene vergeten waart. |
np, die van LOL zijn de boel serieus aant begaaien :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb ook de indruk dat de 'nieuwe' afleveringen van de Simpsons op weinig meer trekken... Ze eindigen altijd zo abrupt, en er zit amper nog verhaal in... hopelijk worden de volgenden beter. |
de afleveringen worden telkens absurder, heb ik de indruk.
maar ik hou er wel van :)
voor zover ik nog kan kijken, want tegenwoordig komt dat er bijna niet meer van..
voor Lost maak ik wel een vaste afspraak op maandagavond.
er gebeurde best veel gisteren, hehe.. interesting. |
|
|
| Zehra |
vanavond weer Taken op vt4 :crazy:
edit: kanaal2 dus |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
vanavond weer Taken op vt4 :crazy: |
:crazy: !
Zeer sterke serie vind ik :) |
|
|
| TOR |
is die serie al lang bezig?
eerste aflevering van Invasion trouwens gisteren.. heeft iemand die toevallig gezien? had niet echt zin in nóg meer science fiction na Lost.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
is die serie al lang bezig?
|
Yep, vandaag al de 6de (van de 10 denk ik) aflevering denk ik. Wel een aanrader, moest je de serie kunnen vinden op dvd ofzo :)
eerste aflevering van Invasion trouwens gisteren.. heeft iemand die toevallig gezien? had niet echt zin in nóg meer science fiction na Lost.. |
Crap, ook gemist :sadgreen: |
|
|
| Phortastic |
ja gezien, was ni onder de indruk na 1ste ep.
en 4400 ownt idd. Wacht maar tot ge de rest van seizoen 2 gezien hebt. Nog stuk beter dan seizoen 1. Wel ff volhouden want eerste paar eps van S02 zijn soms wa te gelijkaardig maar het werkt naar iets toe dus volhouden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Khoop dat seizoen 2 van The 4400 terug op kanaal 2 zal uitgezonden worden, maar ik vrees er precies voor :sadgreen: |
|
|
|
|