|
Wat is er te zien op TV? (pg. 188)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| was wel grappig. maar die beginnen dan zelf da jumpen de nieuwe volksdans is van de jongeren. :nervous: dan hoop ik toch dat 'jongeren' - 18 is. en dan nog zouk ik da liever zelf wa uitmaken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ben al blij dat ze ni te veel over de muziek hebben liggen zeveren alsof ze het warm water zouden uitgevonden hebben. |
|
|
| MikeVee |
| Temptation island: vorige week wou gringo ze wel zien neuken, volgende aflevering krijgt hij het te zien :stongue: |
|
|
| Shadowkid |
Heroes is back 
Goei episode en die van volgende week lijkt mij ook wel nice te worden. |
|
|
| CygnusX |
Eagle is me net voor :p
Gringo blijft ons verbazen :D |
|
|
| MikeVee |
Mwhahaha, nadat die hem gisteren zo belachelijk gemaakt heeft voor half valnderen en NL.
Die gast gaat daar de rest van zijn leven mee uitgelachen worden op zijn werk, sportclub, ... :stongue: |
|
|
| Config |
| lol :p ongelofelijk :p |
|
|
| Xilver |
| Dommekloot godverdomme. Die heeft daar liggen poepen met twee venten, die zou godverdomme nogal vliegen bij mij. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dommekloot godverdomme. Die heeft daar liggen poepen met twee venten, die zou godverdomme nogal vliegen bij mij. |
Hij vindt dat kinky :D |
|
|
| Zehra |
ciska heeft gedaan wat gringo al 10 dagen probeert te doen. 't ding bij hem is dat niemand hem wil... :haha: da meiske gisteren die hem een sensuele zoen moest geven: 'moet dat echt :nervous:'
geweldig programma :) |
|
|
|
|