|
Wat is er te zien op TV? (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Prison Break was weer :tongue2 , teaser voor de laatste afleveringen ziet er ook goed uit. Kan al niet meer wachten .
Belgium
- Not a bad place to hide
:D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Jep, het niveau ligt de laatste afleveringen terug een pak hoger imo. |
Al vind ik toch dat er van de 45 min durende afleveringen veel te veel tijd gaat naar nutteloze scenes. Ik zou liever continu avontuurlijke tochtjes zien :D
Ik vind het wel spijtig dat die Mikhail dood is, vond hem nog een cool personage. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Prison Break was weer :tongue2 , teaser voor de laatste afleveringen ziet er ook goed uit. Kan al niet meer wachten .
|
Ben eens echt benieuwd hoe het seizoen gaat aflopen, en ook hoe ze het 3e seizoen gaan aanpakken... Op de vele fora stikt het van de spoilers over S3 maar ik ga toch mooi niet lezen om de spanning erin te houden :) |
|
|
| De Geert |
het schijnt dat nu (na het tweede seizoen dus) de verhaallijn zou afgerond worden, en dat het derde seizoen enkel nog één of een paar karakters verder zou uitdiepen, hoe het daarmee verder gaat ed...
ikke vanavond ook eens de nieuwe aflevering bezien seh :) |
|
|
| lievez |
Say elo to my lil' fwiend !
Scarface (imdb)
(20:50 - 23:35, Canvas) |
|
|
| The_G0dfather |
| hij blijft zalig :D |
|
|
| Real |
I got the yeyo.
- You got the yeyo? :crazy:
Kga ook nog eens kijken. Kheb het kettingzaag stuk al wel gemist. :( |
|
|
| CygnusX |
De nieuwe Lost is weer fantastisch! :eyespop:
Beste aflevering van seizoen 3! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De nieuwe Lost is weer fantastisch! :eyespop:
Beste aflevering van seizoen 3! |
Ze zijn weer goe bezig de laatste tijd, mocht wel na dat verschrikkelijk saaie begin van seizoen 3. |
|
|
| FCB_Fanatic |
deze avond de ontknoping van het 5de seizoen '24' op kanaal 2 :toocool:
De meeste zullen het wel al gezien hebben, maar ik dus nog niet. Tot nu toe een goed seizoen, maar er gaat morgen toch heel veel moeten gebeuren om ervoor te zorgen dat ik het 5de seizoen het beste seizoen zal vinden. Mijn favoriete seizoen blijft nog steeds het 3de |
|
|
| domineesje |
| oelala, terug lanchende sensatie-tv vanavond: Temptation: darkest secret |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by domineesje
oelala, terug lanchende sensatie-tv vanavond: Temptation: darkest secret |
geweldig :D |
|
|