|
Wat is er te zien op TV? (pg. 200)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Net de eerste afleveringen van Traveler gezien, zit potentiëel in. :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Net de eerste afleveringen van Traveler gezien, zit potentiëel in. :) |
wa is de kans da ze ni cancelen eigenlijk |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wa is de kans da ze ni cancelen eigenlijk |
Groot vermoed ik :(
Bijna geen van zulke actiereeksen heeft dit jaar het einde van het seizen gehaald :( |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Real
SPOILER
Ik vond het al bij al geen slechte episode. Paulie's frustratie door die kat alleen al, heerlijk. Maar om met deze aflevering een sublieme reeks als The Sopranos af te sluiten is inderdaad behoorlijk flauw. |
ondertussen ook wat dingen zitten lezen, en bij nader inzien is dat einde helemaal niet slecht! geen hapklare brok, je moet er wat over nadenken:) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ne zatte Sarkozy :haha: :stongue: |
|
|
| Zehra |
| ^ wtf? ik had dat nog niet eens door. ik dacht, ocharme da mens, die kan nog nie eens een persconferentie doen :stongue: |
|
|
| C.E.U.N.E.N |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dadelijk komt de 2e aflevering van 'Weg met BNN' op Nederland 3. Een interessant reisprogramma over 2 jonge mensen die doorheen Zuid-Oost Azië trekken en daarbij allerlei leuke dingen doen. Een aanrader als je, net als mij, een passie hebt voor Azië :)
Hier kan je de afleveringen ook online bekijken: http://www.uitzendinggemist.nl/inde...erie?serID=2367 |
2 mensen van Spuiten en Slikken. Vooral dat meisje is erg lekker als je van modellen look houdt. |
|
|
| _Jedi |
Komend weekend=
de Le Mans 24 Hours!
Vorig jaar een 19-tal uur live gezien via Motors TV (Telenet Digitaal TV) .. betekent zo goed als:
In de luie ligzetel achteruit relaxen met chips, cola, pizza, tijdschrift met preview, live timing op de pc en af en toe een muziekje.
Tzal dit jaar niet anders zijn. :clown:
Kga juist wat gezonder proberen te eten tussendoor (zeker die chips moeten weg). |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Komend weekend=
de Le Mans 24 Hours!
Vorig jaar een 19-tal uur live gezien via Motors TV (Telenet Digitaal TV) .. betekent zo goed als:
In de luie ligzetel achteruit relaxen met chips, cola, pizza, tijdschrift met preview, live timing op de pc en af en toe een muziekje.
Tzal dit jaar niet anders zijn. :clown:
Kga juist wat gezonder proberen te eten tussendoor (zeker die chips moeten weg). |
wow. kàn het nog saaier? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Zehra
^ wtf? ik had dat nog niet eens door. ik dacht, ocharme da mens, die kan nog nie eens een persconferentie doen :stongue: |
zo sloten ze het vrt nieuws af, met beelde van Sarkozy ... en de boodschap dat hij zat was.
Nu hoorde ik deze morgen op de radio dat er een rel ontstaan is in Frankrijk rond ne waalse journalist omdat die over dit nieuws verslag had gebracht (vooral omdat hij had gezegd dat Sarkozy zat was). Blijkbaar is er in Frankrijk zelf totaal niets over verschenen omdat ze er niet zeker van zijn dat hij ook echt zat was. Zn woordvoerder had duidelijk gemaakt dat hij NIET zat was. Hij was gewoon buiten adem omdat hij veel trappen had moeten doen tot de perszaal:p
hier is het filmpje in ieder gval voor degene die niet weten waar het over gaat Link |
|
|
| BZRK |
| Ge hoort die vent gewoon hijgen, dus denk da zijn verhaal wel kan kloppen :) |
|
|
|
|