|
Wat is er te zien op TV? (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Laatste afleveringen van Lost seizoen 1 net gezien, gemeen spannend (en grappig :D ). Ineens gebeurt er precies keiveel in de laatste afleveringen, terwijl ik soms het gevoel had dat er in andere afleveringen amper iets gebeurde. En natuurljk nog een hoop vragen erbij na de laatste aflevering :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| The art of cliffhangers :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
The art of cliffhangers :p |
Zeg da wel, ik heb geen zin om 9 maanden te wachten op het vervolg (en ga dat ook ni doen), veel te spannend. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
ik heb geen zin om 9 maanden te wachten op het vervolg |
Dat ben ik ook ni van plan :o |
|
|
| MikeVee |
I seizoen 2 zijn er ook veel afleveringen waar bijna niets gebeurt. :(
Stom ook dat S2 pas voortgaat half januari.
IMO zouden ze gemakkelijk de helft van het scenario kunnen schrappen om meer actie en spanning in het verhaal te brengen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanaf maandag, om 00u05 op Canvas: EXTRAS, de nieuwe komische reeks van Ricky Gervais en Stephen Merchant aka de breinen achter het geniale The Office. Gervais speelt weeral een rol die hem blijkbaar op het lijf is geschreven, namelijk die van een irritante acteur die alles probeert maar toch nooit aan fatsoenlijke rollen geraakt.
I can't f*cking wait!! :eyes: :crazy: |
IK GA KIJKEN... BEN ERMEE WEG ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| IK OOK!!! :p |
|
|
| Zehra |
| tis nog nie begonnen eh |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by MikeVee
IMO zouden ze gemakkelijk de helft van het scenario kunnen schrappen om meer actie en spanning in het verhaal te brengen. |
Ja, dat denk ik ook. 12-13 afleveringen zou mss beter zijn dan, wat is het nu precies 23-24 afleveringen? Al weet ge natuurlijk nooit wat voor effect dat precies zou hebben, maar het zou denk ik toch iig wat meer vaart in de serie brengen. |
|
|
| mellow_head |
| Over Lost: what do you think that lies in the bunker? :wtf: |
|
|
| Real |
Ik heb toch lekker al de helft van seizoen 2 gezien. :o
In die bunker zit King Kong, en die wordt verliefd op Kate ! |
|
|
| Kelly* |