|
Wat is er te zien op TV? (pg. 257)
|
View this Thread in Original format
| Jakhira |
Tot hiertoe moet ik zeggen dat het tweede boek (en dus ook het huidige seizoen) het minst interessant is...
Maar de volgende :crazy: |
|
|
| Vishnu |
Ben ook pas begonnen aan Game of Thrones, 1e seizoen.
Best goed :p
Hoe zijn nu de reacties op seizoen 2 dat ondertussen ook afgelopen is? Evenwaardig aan 1? |
|
|
| djcresto |
| Ik ben momenteel in de ban van How I Met Your Mother. Op enkele weken tijd al 4 seizoen bekeken. |
|
|
| Config |
| The Big Bang Theory blijft ook in zijn zesde seizoen steengoed :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ben ook pas begonnen aan Game of Thrones, 1e seizoen.
Best goed :p
Hoe zijn nu de reacties op seizoen 2 dat ondertussen ook afgelopen is? Evenwaardig aan 1? |
naar hetgeen ik heb gelezen is ook het tweede seizoen goed; het komt wel wat traag op gang |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het komt inderdaad redelijk traag op gang, maar de climax (episode 9!!) is wel redelijk episch :) |
|
|
| Config |
Ik weet niet of jullie het ook volgen maar onlangs Parks & Recreation ontdekt.
Een super meevaller want één, het is een enorm grappige reeks, en twee, ze zitten al aan seizoen 5 dus ben nog enkele weken zoet met mijn inhaalrace :D |
|
|
| Push2005 |
Game of Thrones blijft inderdaad epic. Benieuwd naar S03.
Verder beginnen kijken naar Homeland, toch ook vrij sterke serie.
Daarna wachtende op de vervolgen van Breaking Bad, Mad Men, ... topseries :)
Binnenkort eens aan The Walking Dead beginnen |
|
|
| MikeVee |
De enige nieuwe reeks van dit zeizoen die ik volg, is Banshee.
Heerlijke reeks, seizoen 2 was alvast bevestigd na amper 3 vd 10 afleveringen. :) |
|
|
| Progrez |
| Ik ben verre van een seriekijker, maar heb vorig jaar per abuis de dvd's van Boardwalk Empire ontdekt en het moet gezegd - om in de geest van de reeks te blijven: straf spul. |
|
|
| Jakhira |
Zondag begint het derde seizoen van Game Of Thrones :D
Ben eindelijk Prison Break aan het kijken ook. Hoeveel pech kan een mens hebben? :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| En hoe weinig gelaatsuitdrukkingen. |
|
|
|
|