|
Wat is er te zien op TV? (pg. 169)
|
View this Thread in Original format
| Config |
dat heb je goed geteld zeg :eyespop: :eyespop: hij staat er 5 letters van :eyespop: :eyespop:
that's amaaaazing.
nah, twas geen typfout, zat gewoon met men gedachten ergens anders. Met die quote toon je btw nog maar es mooi aan hoe ziekelijk bezeten jullie zijn door mij. beetje erg hé? :happy2: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
dat heb je goed geteld zeg :eyespop: :eyespop: hij staat er 5 letters van :eyespop: :eyespop: |
Spast. |
|
|
| Config |
| juist ja, bijna zo erg als the lockdance. |
|
|
| christina |
das toch erg da ge altijd dazelfde argument moet aanhalen he:)
en ziekelijk bezeten? omda gij een oerdomme fout maakt?
jasper, hij noemt u ziekelijk bezeten
ps: voortdurend uw posts editen doet u niet zelfzeker overkomen
on topic: mijn favoriet: http://www.youtube.com/watch?v=ldJ0GcKtlNI |
|
|
| Config |
en welk mag da argument dan wel zijn? ;)
een oerdomme fout.. tjah.. als ge verstrooid zijt kan dat gebeuren hé, jammergenoeg ben ik de enige op het forum hier die al fouten heeft gemaakt in z'n leven. En jullie nog nooit. respect. |
|
|
| Progrez |
een oerdomme fout.. tjah.. als ge verstrooid zijt kan dat gebeuren hé, jammergenoeg ben ik de enige op het forum hier die al fouten heeft gemaakt in z'n leven. En jullie nog nooit. respect. |
Wanneer anderen fouten schrijven wordt daar toch ook mee gelachen! Reageer toch eens normaal, irritante strontvlieg. |
|
|
| domineesje |
MR Wouter, hebt liever dat ze op mijn kap zitten he, wel nu kom ik eens lachen met u, maar niet via msn, maar hier terwijl iedereen het kan lezen :whip: |
|
|
| Push2005 |
*grabs popcorn*
:haha: |
|
|
| MikeVee |
| Is het even pauze, of is het relletje gedaan? |
|
|
| Config |