|
Wat is er te zien op TV? (pg. 197)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Net de laatste 'Vrienden van de poëzie' bij Man Bijt Hond. Ik ga het missen! :( |
|
|
| Real |
Sopranos: nog één aflevering
Lost: seizoen voorbij
Prison Break: seizoen voorbij
Family Guy: seizoen voorbij
Simpsons: seizoen voorbij
South Park: seizoen voorbij
:(
Ik ga nog uit miserie Heroes moeten bekijken vrees ik. |
|
|
| Push2005 |
The Office US is ook voorbij :(
Ik ga volgende maand eens beginnen aan 24 of Prison Break denkek; kheb daar nog geneen episode van gezien :p |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Real
Ik ga nog uit miserie Heroes moeten bekijken vrees ik. |
vanavond laatste aflevering,
dus ook voorbij... |
|
|
| Antony |
| vanavond blijkbaar de finale van het minst bekeken huis van vlaanderen. wat ook weer een dieptepunt gaat worden aangezien VT4 der een lost seizoen 3 introductiespecial overheen programmeert :haha: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Antony
vanavond blijkbaar de finale van het minst bekeken huis van vlaanderen. wat ook weer een dieptepunt gaat worden aangezien VT4 der een lost seizoen 3 introductiespecial overheen programmeert :haha: |
:D tis zelfs zo erg dat ik moest nadenken over welk huis ge het had... :clown: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Push2005
The Office US is ook voorbij :( |
Probeer eens 'My Name Is Earl', dat is ook de moeite. |
|
|
| _Jedi |
Mooi einde van "Heroes"
Men had hier kunnen stoppen..
maar langs de andere kant veel vragen blijven open:
Wie is die ene dat zelfs Molly niet kan vinden?
Overleven Parkman, de broers Petrelli,... ?
Wat is dat met dat bloed van Sylar en die put?
Ook wijs waren die quotes van Suresh..doorheen de serie, gives you stuff to think about,
deed me beke denken aan de quotes uit Taken van kleine Allison. |
|
|
| Gladius |
| hoe is the Office US in vgl met de engelse variant? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Probeer eens 'My Name Is Earl', dat is ook de moeite. |
Goeie! Zeker nu er niks leuks meer is te zien op tv en de series in de VS zijn gestopt :(
De Lama's (BNN) is ook een aanrader btw... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Gladius
hoe is the Office US in vgl met de engelse variant? |
Totaal ander concept eigenlijk. De engelse versie staat en valt natuurlijk bij de geniale Ricky Gervais. Er zijn ook maar 2 korte seizoenen en that's it. Geniale britse humor en ook wel het origineelst van de 2.
De US versie vergt wat tijd om gewend te worden als je de Britse al kent (onderling vergelijken doe je sowieso); Ik stond er heel sceptisch tegenover int begin maar vanaf seizoen 2 raak je toch wel hooked :p. Het is natuurlijk wel iets moderner en vooral Amerikaanser maar al bij al toch nog kwalitatief en grappig. Er zijn nu al 3 seizoenen en ik vond ze best vermakelijk :)
Als je vergelijkt met de britse versie is de baas niets vgl met Ricky Gervais; maar de andere figuranten maken dat dan wel weer goed. Ik blijf alleszins voortkijken.
Ricky is natuurlijk zo slim om met andere concepten zoals Extra's te komen; dus ik hoop van hem ook nog weer iets nieuws te zien te krijgen binnenkort :D |
|
|
|
|