|
Wat is er te zien op TV? (pg. 246)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het is zoals sinterklaas, hetzelfde kostuum met telkens iemand anders eronder. En omdat het schumacher zijn Ferrari FXX was kroop hij deze keer in dat pak. |
ik denk toch wel dat 't telkens dezelfde is wi, behalve die ene keer dan |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Veel nieuws vanavond op TV:
- Nieuwe seizoen Expeditie Robinson op 2BE
- Nieuwe seizoen 24 op 2BE
- Los Zand op EEN
- India Voor Beginners op Canvas
- Hole In The Wall op VT4
Het wordt Robinson voor mij :) |
idem, 24 heb ik al maanden op pc staan, ik moet alleen nog de tijd vinden om het te bekijken. Voor de rest weinig dat mij kan boeien denk ik |
|
|
| MikeVee |
| De melrose place remake is er, straks eens kijken. Verwacht er niet veel van, net zoals die BH remake op de ballen trok. :o |
|
|
| MikeVee |
Nieuwe tvseiaoen sucks, nog geen enkele nieuwe reeks tegengekomen die ik ga volgen
Zelfs de family guy spinoff " the cleveland show" trekt op niets :( |
|
|
| Real |
| Haha zwak he. Jammer, want Cleveland is zo'n hilarisch personage in Family Guy. |
|
|
| Dev |
Flash Forward is nog best leuk, ma geen idee of ze 't in België gaan uitzenden..
'k Vond de eerste twee episodes alvast veelbelovend! |
|
|
| Xilver |
| Flashforward is nice indeed. Enige nieuwe serie waar ik naar uitkijk. |
|
|
| Config |
| Hier nog iemand die Heroes volgt? S4 is reeds enkele weken bezig en ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb, Quite nice so far :) |
|
|
| CygnusX |
| Heeft er iemand die eerste aflevering van V gekeken? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Hier nog iemand die Heroes volgt? S4 is reeds enkele weken bezig en ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb, Quite nice so far :) |
Ik kijk er nog naar ja. S02 en het begin van S03 waren echt verschrikkelijk slecht (o.m. door die writers strike) maar nu keert het eindelijk een beetje terug back 2 basics. Kben benieuwd waar het naartoe gaat, maar die vorige seizoenen werpen toch een grote schaduw op de serie :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Hier nog iemand die Heroes volgt? S4 is reeds enkele weken bezig en ik moet zeggen dat ik me nog niet verveeld heb, Quite nice so far :) |
ik heb het nieuwe seizoen nog niet gevolgd, ik had er totaal geen idee van dat S04 al bezig was.
Ik sluit mij deels aan bij Luc wat betreft de vorige twee seizoenen, toch wel vrij teleurstellend na het eerste seizoen. Seizoen 2 vond ik wel meevallen en ook het eerste deel van S03 (Chapter 3) kon er nog mee door, maar daarna ging het echt van kwaad naar erger. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Heeft er iemand die eerste aflevering van V gekeken? |
Ja, en ben totaal niet overtuigd, het concept geeft vele mogelijkheden maar in de eerste aflvering is al snel duidelijk dat het verhaal nogal dunnetjes is en gaat uitgerokken worden. Veel te weinig actie en special effects.
En na 4 afleveringen nemen ze al direct een maandenlange pauze ... |
|
|
|
|