|
Wat is er te zien op TV? (pg. 250)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Daar kijk ik ook al een hele tijd naar uit. Zeker omdat Frank Darabont de regisseur is. |
|
|
| MikeVee |
Nieuwe seizoen van Weess is jammer genoeg geen verbeterimg IMO, gelukkig begint deze week ook het nieuwe seizoen van Breaking Bad.
Enige nieuwe serie waar ik momenteel naar kijk is Falling Sky. Ook naar die andere door Spielber geproducete serie, Terra Nova, verwacht ik wat van. |
|
|
| Push2005 |
Ik heb er de laatste 3 maand The Shield doorgejaagd, héérlijke serie :)
Nu nog bezig met Breaking Bad & Mad Men. |
|
|
| djcresto |
Net seizoen 6 van Weeds achter de kiezen. Redelijk goed seizoen maar het niveau van het eerste seizoen wordt niet meer gehaald. Nu even seizoen 7 bijbenen.
Ook True Blood seizoen 4 aan het volgen. Dat vind ik beter dan het 3e.
Ook seizoen 1 van The Wire bekeken, geweldige serie is dat.
Ondertussen ook de eerste 2 seizoen van Modern Family bekeken. Vind ik ondanks hun grote toegankelijkheid een toppertje.
En seizoen 5 van 30 Rock ben ik ook aan het bekijken. Hier lijkt het niveau wat te dalen. Al vind ik deze sitcom minder interessant dan Arrested Development, Modern Family en al iets verder in het verleden, Friends, Seinfeld en Frasier.
Op het programma: Breaking Bad, The Shield, Six feet Under, The Big Bang Theory, The Sopranos...
Nog enkele jaren te gaan. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ondertussen ook de eerste 2 seizoen van Modern Family bekeken. Vind ik ondanks hun grote toegankelijkheid een toppertje.
|
Beste feelgood serie van de laatste jaren vind ik :)
Ik ga na het verlof eens aan Game Of Thrones beginnen, ik ben benieuwd. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Fantastische reeks! Ge gaat ervan genieten :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Fantastische reeks! Ge gaat ervan genieten :) |
Al 2 afleveringen gezien vandaag, en ik ben inderdaad onder de indruk. Ronduit indrukwekkende production design, lekker rauw en realistisch, en meer intriges dan Familie en Thuis tesamen. Topper ja :) |
|
|
| Real |
Momenteel ben ik met m'n vriendin Mad Men aan't volgen. We zitten nu halverwege seizoen 3. Zeer sterke serie met interessante personages.
Volgende op to-watch lijstje:
The Sopranos (opnieuw :p )
The Wire |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Beste feelgood serie van de laatste jaren vind ik :)
De Emmy nominaties voor dit jaar zijn bekend. Alle acteurs van Modern Family zijn genomineerd (op de kinderen na).
Zoals elk jaar ook een pak nominaties voor Mad Men. |
|
|
| Push2005 |
| Heeft er iemand Deadwood al gezien? Ik wil nog een nieuwe serie beginnen kijken en twijfel tussen Deadwood & Battlestar Galactica :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Heeft er iemand Deadwood al gezien? Ik wil nog een nieuwe serie beginnen kijken en twijfel tussen Deadwood & Battlestar Galactica :) |
Dat is nou niet echt een keuze hé. Battlestar hands down, een van de beste series tout court van het voorbije decennium :crazy: |
|
|
|
|