|
Wat is er te zien op TV? (pg. 152)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Het boeit mij gewoon onvoldoende
|
:eyes: :nervous:
Ik ben redelijk kritisch en veeleisend op televisiegebied, en Prison Break is echt één van de beste series die ik de laatste jaren gezien heb. Sterk plot, goeie acteurs, enorm goeie spanningsopbouw, sterke montage, kortom alles wat een reeks moet hebben vind ik :crazy: Zeker omdat ze de lijn van de eerste reeks moeiteloos doortrekken naar het 2de seizoen :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:eyes: :nervous:
Ik ben redelijk kritisch en veeleisend op televisiegebied, en Prison Break is echt één van de beste series die ik de laatste jaren gezien heb. Sterk plot, goeie acteurs, enorm goeie spanningsopbouw, sterke montage, kortom alles wat een reeks moet hebben vind ik :crazy: Zeker omdat ze de lijn van de eerste reeks moeiteloos doortrekken naar het 2de seizoen :) |
het is moeilijk te verklaren, maar ik heb bij PB gewoon niet hetzelfde gevoel als bij '24'. 24 MOET ik gewoonweg iedere week zien, eigenlijk om dezelfde redenen waarom jij PB zo goed vindt. Als ik dan 24 vergelijk met PB moet PB toch serieus onderdoen, voornamelijk op het gebied van spanning ... :(
mogelijk is het ook gewoon het 'thema' van de serie dat mij minder aanspreekt bij PB |
|
|
| Bertn |
| 24 blijft dan ook de beste serie die ooit gemaakt is:p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Bertn
24 blijft dan ook de beste serie die ooit gemaakt is:p |
True ! |
|
|
| Bertn |
| allez, actieserie he:) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben redelijk kritisch en veeleisend op allegebied |
|
|
|
| Jasperovitsj |
Boo ing hoo
Gelukkig ben ik ook in het echte leven éxact zoals ik me hier op 1 bepaald internetforum gedraag :p |
|
|
| Antony |
| zo zijn we allemaal, ni? :thepirate |
|
|
| CygnusX |
| Wat een geweldige aflevering van Willy's en Marjetten! :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wat een geweldige aflevering van Willy's en Marjetten! :D |
Was de eerste keer dat ik eens volledig gekeken heb, en het was idd hilarisch :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Wat een geweldige aflevering van Willy's en Marjetten! :D |
|
|
|
| FCB_Fanatic |
dadelijk is er nog herhaling van Panorama. Kdenk dat ik nog ff ga zien, ziet er wel een interessante reportage uit :)
(link) |
|
|
|
|