|
Wat is er te zien op TV? (pg. 141)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| En club speelt 1-1 gelijk.. Niet te vette match, Club komt op achterstand door de enige kans van Brussels in de hele match waarna Club weer mag achtervolgen. Wel constant druk van Club, maar meer ook niet.. te zwak eigenlijk.. maar toch is de 1-1 zeer gevleid voor Brussels. |
|
|
| Xilver |
| Willy's en Marjetten... ziekelijk slecht man, niet te doen. Heb het echt moeten afzetten. |
|
|
| BZRK |
| Ja man, als ge da moet vergelijken me Buiten De Zone. Twas echt beneden alle peil. 2 keer goed gelachen, maar voor de rest redelijk amateuristisch en helemaal niet grappig. |
|
|
| CygnusX |
Ik heb anders goed gelachen :)
"Wete wa die doen ? Die zitten aan den drugs !" :D |
|
|
| Config |
| Kheb gekeken naar God is my Dj :) , twas zeker ni mis :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ja man, als ge da moet vergelijken me Buiten De Zone. |
kdenk ni da ge daar ooit een programma mee moet vergelijken. Da is één van de grootste meesterstukken in de televisiegeschiedenis, vind ik toch, en daar zal ni rap iets tegenop kunnen:) |
|
|
| Bunz |
ik heb anders wel hard gelachen gisterenavond :D
ok, tis geen buiten de zone of in de gloria ma ik betwijfel of er ooit nog iets van dat niveau zal komen. |
|
|
| Antony |
| het concept kon beter, ma heb toch wel gelachen me de reportages. Luc De Vos en dien da door aliens ontvoerd was :haha: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Willy's en Marjetten... ziekelijk slecht man, niet te doen. Heb het echt moeten afzetten. |
ik heb het einde gezien, en dat was BRILJANT.
ge ziet zo een boerke in een stal staan, en die zegt: "kben hier een vlaamse versie van Lost aan het draaien."
Dan gaat de camera naar rechts, en ge ziet zo 3 man aan een balk hangen.
Dan da boerke weer: "den eersten die lost, dien is verloren ee!"
man, ik lag daal:haha: :D |
|
|
| Antony |
| Infection Island was ook ni slecht gevonden :toothless |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by christina
kdenk ni da ge daar ooit een programma mee moet vergelijken. Da is één van de grootste meesterstukken in de televisiegeschiedenis, vind ik toch, en daar zal ni rap iets tegenop kunnen:) |
Is er hier eigenlijk iemand die beide seizoenen van BDZ op dvd heeft en mij die op de BETA-Party eventueel kan bezorgen? :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge ziet zo een boerke in een stal staan, en die zegt: "kben hier een vlaamse versie van Lost aan het draaien."
Dan gaat de camera naar rechts, en ge ziet zo 3 man aan een balk hangen.
Dan da boerke weer: "den eersten die lost, dien is verloren ee!"
man, ik lag daal:haha: :D |
Die was ook super, ja :D |
|
|
|
|