|
Wat is er te zien op TV? (pg. 213)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Hopelijk komen ze dan weer met iets nieuws op de proppen. |
|
|
| MikeVee |
:haha: Pat Krimson heeft de voorrondes van eurosong niet gehaald :haha:
Regi als poducer van een jumpnummer voor een of ander groepje wel :nervous: |
|
|
| Antony |
| Big Brother Betty en kgeloof zelfs Tanja Dexters ook. Van de 800 inzendingen halen ze er de 20 besten uit. Ga me ni wijsmaken da ze ni naar de naam kijken. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Xilver
huh?
Ge bedoelt toch ni Razor? |
Denk dat hij de trailer bedoelt ;)
kan ook niet wachten op Season 4 wachten, maar denk dat ik ga wachten tot season 4 gedaan is. Ik kan er niet tegen om een week op te wachten tot de volgende aflevering er is.:p |
|
|
| Bertn |
| ik bedoelde wel degelijk Razor. Kvond dat het ideale tussenstuk tss seizoen 3 en 4. en ge komt toch weer wat meer te weten over Starbuck en zo... |
|
|
| FCB_Fanatic |
is het eigenlijk vanaf S4 dat een seizoen van Lost maar uit 16 afleveringen meer zal bestaan?
of heb ik dat ergens verkeerd gehoord. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
is het eigenlijk vanaf S4 dat een seizoen van Lost maar uit 16 afleveringen meer zal bestaan?
of heb ik dat ergens verkeerd gehoord. |
Jup normaal wel, seizoen 4, 5 & 6 zijn elk 16 afleveringen. En dan ist ermee gedaan :) |
|
|
| Xilver |
| Gaat tijd worden. Begonnen als topserie, maar ing boring in 't derde seizoen. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Xilver
Gaat tijd worden. Begonnen als topserie, maar ing boring in 't derde seizoen. |
Heb je alles al gezien? De eerst 10 afleveringen zijn inderdaad zeer saai, maar daarna verbetert het wel weer serieus. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by BZRK
De eerst 10 afleveringen zijn inderdaad zeer saai, maar daarna verbetert het wel weer serieus. |
!
En een paar interessante ontwikkelingen om uitgewerkt te worden in s4 :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Heb je alles al gezien? De eerst 10 afleveringen zijn inderdaad zeer saai, maar daarna verbetert het wel weer serieus. |
ik vond zelfs die eerste 10 afleveringen wel vrij interessant. Er zaten hier en daar wel een aantal mindere afleveringen tussen. Dat waren dan vooral die episodes die niet rechtstreeks iets bijdroegen tot het verhaal, eerder om het seizoen precies wat rond te krijgen |
|
|
|
|