|
Wat is er te zien op TV? (pg. 221)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik begin binnekort eens aan Jericho, is deze serie wat? |
De serie is afgelopen zomer al op VT4 uitgezonden en de voornaamste reden waarom ik ernaar keek was omdat er verder absoluut niets op TV was. Ik vond het uiteindelijk wel meevallen, maar ik vond het zeker niet geweldig. Kan alvast niet tippen aan de series 24, Heroes ... |
|
|
| Antony |
| Daarnet op één een reportage over onze Franse vrienden die de grens oversteken om in de Waalse discotheken (Pulse Factory en La Bush) makkelijk en goedkoper aan drugs te raken. In de Pulse leek me de beveiliging en de preventie wel goed georganiseerd anders. In La Bush zelf en op de parking zijn ze undercover wel snel aan XTC en coke geraakt... |
|
|
| Devilex |
La Bush :p
La Bouche zijn die van 'Be My Lover' |
|
|
| Antony |
La Bush :p
La Bouche zijn die van 'Be My Lover' |
ja was al ni zeker van de spellingswijze :p La Bush dus, zalt ff aanpasse, thx |
|
|
| BZRK |
LOST S04E05
Best. Episode. EVER !! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Real |
| Haha kvond het een erg zwakke episode. :D |
|
|
| BZRK |
| Allé jong, wa wilde gij nog meer? :) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by BZRK
LOST S04E05
Best. Episode. EVER !! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
ik ga toch ook eerder hiermee akkoord
man! :eyes: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Devilex |
Iemand gisteren Can You DueT gezien? Ik heb toch meermaals dubbel gelegen, hoe kunnen sommige mensen zich zo belachelijk maken.
Die twee die "heb je even voor mij" zongen was echt plat gaan. |
|
|
| Xilver |
Iemand gisteren Can You DueT gezien? Ik heb toch meermaals dubbel gelegen, hoe kunnen sommige mensen zich zo belachelijk maken.
Die twee die "heb je even voor mij" zongen was echt plat gaan. |
Ik heb 't gezien ja. Die laatste rosse nerd was het toch ook wel zene. Da meiske gaat gelukkig door, want die kon het wel. |
|
|
| Zehra |
tiesto: elements of life
nu op jim tv
quite impressive, I've missed something
the music still touches me:)
never thought it's still in me
man, I miss the music *zucht* |
|
|
|