|
De Offtopic Thread #2
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Om de nieuwe thread meteen goed in te zetten:
+1 :p |
|
|
| Zehra |
| SPAM! Ban this guy! :p |
|
|
| Xilver |
Gatdamme zeg, wat een einde van de werkweek.
Deze morgen om 09.30u begonnen de user tests van de nieuwe Skynet broadband-portal. Dus dat moest allemaal gisteren afzijn. En aangezien de collega met wie ik samenwerk onverwacht 3 dagen niet op het werk kan zijn, moest ik het allemaal doen.
Gevolg : gisteren tot 23.30u op 't werk gezeten, tegen half 1 thuis, en om 8u krijg ik telefoontje dat er dingen niet werken. Den deze uit z'n bed en rushen naar 't werk...
En dat allemaal terwijl ik ziek ben, kwou da'k thuis in m'n bed lag nu... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
SPAM! Ban this guy! :p |
Gelukkig ben je nog geen mod :p :o |
|
|
| Kaidreas |
| gvd ik ben terug begonnen met elke avond te pompen en sit-ups te doen.. pppppf was dat ff zwaar seg.. zoooolang geleden :o |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gvd ik ben terug begonnen met elke avond te pompen en sit-ups te doen.. pppppf was dat ff zwaar seg.. zoooolang geleden :o |
:eek: Zou daar gewoon ni aan beginnen . Gedachte alleen al maken mij moe :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Mystique
:eek: Zou daar gewoon ni aan beginnen . Gedachte alleen al maken mij moe :o |
Ik heb een slechte rug en moet dus situps doen om mijn buik- en rugspieren te verstevigen. enfin, geen situps, want das dodelijk voor uwe rug, maar wel van die crunches met een soort van Abcoach-achtig ding. En int begin valt da tegen, maar na een tijdje doet ge dat gewoon met verstand op nul, echt ni zo erg hoor :) |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb een slechte rug en moet dus situps doen om mijn buik- en rugspieren te verstevigen. enfin, geen situps, want das dodelijk voor uwe rug, maar wel van die crunches met een soort van Abcoach-achtig ding. En int begin valt da tegen, maar na een tijdje doet ge dat gewoon met verstand op nul, echt ni zo erg hoor :) |
Ok aan de beschrijving alleen al krijg ik zeer aan alles wa een spier zou kunne zijn in mijne rug :eek: :eek:
Sport is dodelijk :o :p |
|
|
| The_G0dfather |
| Ligt het aan men pc of hebben ze de letterkes ier kleinen gemaakt op TA? Mss komt de nieuwe design er aan :stongue: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Ligt het aan men pc of hebben ze de letterkes ier kleinen gemaakt op TA? Mss komt de nieuwe design er aan :stongue: |
PEBCAC => Problem Exists Between Computer And Chair :p
ge hebt wss per ongeluk op uwe CTRL gedrukt, en terwijl aan uw muiswielke gescrolld.. speelt daar is mee :) |
|
|
| The_G0dfather |
| WOW i'm impressed, nog een "sneltoets" bijgeleerd :p, cool die is wel handig ja. |
|
|
|
|