return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 
[07.03.09] Trance Energy 2009
View this Thread in Original format
Luminosity
Location: Jaarbeurs, in Utrecht.
Date: March 7th, 2009





For the next edition, in the 10th year that Trance Energy exists, there will be four areas. Just as is the previous edition, there will be the Mainstage, Futurestage and the High Contrast Stage.

However, the club stage will be replaced by the (oh yes...) trance classics stage. All unforgetable classics will be heard once more during this special night.

Pre-sale starts at 29th of november. Line-up is unknown at this point.


There will also be a big pre party in Utrecht on the Friday before TE, read more here.
dansal62
WOW 2 éditions :eek:

Vivement la line-up :p
okaandorp
We need your vote for the Trance Energy Pre party Line-up!!!

Vote now and see your favorite dj at the best TE pre party ;)


vote here !
low-R
quote:
Originally posted by okaandorp
We need your vote for the Trance Energy Pre party Line-up!!!

Vote now and see your favorite dj at the best TE pre party ;)


vote here !


Where is Ferry Tayle ? :D
Kartman
quote:
Originally posted by low-R
Where is Ferry Tayle ? :D


And Flo :toothless
rafon3
A voté.

J'ai pas mis Menno, de toute façon il sera à la TE surement.

Par contre y a Precision dans la liste ;)
Je croyais qu'il avait arrêté le mix!
Defcon_7
Euh c'est quoi cette liste où il y a Dumonde et Nu Nrg? :stongue:
Et Kai Tracid c'est plus trop trance hein...
Bref anyway, j'ai voté quand même: Airbase, Chicane (là aussi j'ai des doutes), Dumonde (on peut toujours rêver), Arctic Quest et Simon Patterson
rafon3
Ah oui du coup j'ai pas dis qui j'ai mis :D :

Fast Distance
Joop
Precision
Stoneface & Terminal
The Thrillseekers


Un line-up comme çà... :crazy: :crazy:

(IMO);)
PyrofraG
Moi j'ai mis :

Chicane
Deadmau5
John Askew
John O' Bir
Solarstone

Binary Finary il joue encore eux aussi ???
anne348
Coool, si vous voulez me faire plaisir, votez pour Fast Distance, on ne le regrettera pas je pense ;)

dansal62
A voté :D :

Airwave
Aly & Fila
Menno de Jong
Mr Sam (lui faut vraiment qu'il décolle une fois pour toute :p)
Solarstone
Nishe
a voté aussi !!


The Thrillseekers
Thomas Bronzwaer
Super8 & Tab
Solarstone
Mac Zimms

:crazy: :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 
Privacy Statement