|
Posta bilder på er själva! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
reveal, aaa eller hur? Sjukt hett :p
haha....
ja känner faktiskt inte wobert.... ja vet bara vem han e... :)
wobert, hihi... tack för kramen...lilla du....;) hur länge har du spanat in TA? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
du borde väl veta vad som hände du som både stod bakom kameran å regiserade....dåligt att försöka förneka ditt verkliga yrke...inget att skämmas för :P |
hehehehehe |
|
|
| WoberT |
glorie: Registered: Nov 2002.. har varit här i 3dar.. ;)
vi känner ju varann lite.. genom tranceclubber.. glorie o jag är rätt flitiga på att skriva i forumet så vi har snackat en del.. men vi missar alltid varann på festerna av nån lustig anledning.. ;) ha det bäst.. för nu drar jag till Metropolis.. hejrå.. =D |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Glorie
men vem e det som har hittat hit dååårååå???? :) :) :)
Exon...hmmz....ja trodde ja visste vem du var, men d gör ja kanske inte....hmmz....e inte du från gbg? |
Jo visst är jag det! Men att du visste vem jag var?
Har du sett mig ute nånstans eller? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Jo visst är jag det! Men att du visste vem jag var?
Har du sett mig ute nånstans eller? |
Ja har minsann varit ute i gbg flera ggr :) men ja har inte sett dig.. ja fick förmig att ja visste vem du var bara...men hmm, har sett bild på den snubben me å ni e inte ett dugg lika :) men d måste va samma kille asså. ???
men den killen var inte mer än 19-20? du var väl äldre va? tyckte ja läste d nånstans... :)
var inte orolig.. jag e ingen du borde veta vem d e :D :D :D |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ja har minsann varit ute i gbg flera ggr :) men ja har inte sett dig.. ja fick förmig att ja visste vem du var bara...men hmm, har sett bild på den snubben me å ni e inte ett dugg lika :) men d måste va samma kille asså. ???
men den killen var inte mer än 19-20? du var väl äldre va? tyckte ja läste d nånstans... :)
var inte orolig.. jag e ingen du borde veta vem d e :D :D :D |
Ja fan! Jag är 25! :rolleyes:
Hmm... du är typ säpo! :D |
|
|
| Glorie |
exon, det stämmer inte för mig :eyes: den killen hette sammmaaa sak, (nickname menar ja) har ja för mig... men var typ 3 år yngre än mig.. då...på den tiden...2 år sen
A, ja e typ säpo eller nåt :D
hohohoho
neeeeeeeeeeeee :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
men var typ 3 år yngre än mig.. då...på den tiden...2 år sen
|
lär han ju iofs vara fortfarande? :stongue: |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by reveal
lär han ju iofs vara fortfarande? :stongue: |
:stongue: Hahaha |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by reveal
lär han ju iofs vara fortfarande? :stongue: |
HAHAHAHA...Han e ju inte äldre än dig precis nu ! :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Glorie |
men gaaaaaaaaaah :)
ni fattar... ja mitt növel skrev fel ju :D |
|
|
| Vizay |
jag har kommit på vem glorie e nu.....
[trumvirvel]
hon e hemlig representant för RK som försöker smussla sig in :p :rolleyes: |
|
|
|
|