|
Posta bilder på er själva! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| teski |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmm....så du anser att man e datanörd om man hänger här på forumet och är tjej? bara undrar:tongue3 |
Näääh! Äkta nörd är man när man kan skillnad på orden Dator och Data ;) *skrattar*
När man är intresserad av det som finns inuti skalet och när man känner att M$ verkligen inte är ngt för en själv ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Och du tycker inte att det är mysigt längre?
Nästa gång kan du juh glömma att du får ligga underst.
|
om det ska vara så får jag la skapa min egna hög med glorie och teski istället :D :p |
|
|
| teski |
| quote: | Originally posted by dbl
om det ska vara så får jag la skapa min egna hög med glorie och teski istället :D :p |
Ha ha ha ha.. där var det ord o inga visor.. :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
om det ska vara så får jag la skapa min egna hög med glorie och teski istället :D :p |
ställ dig i kö för fan :D
Datanörd är världens roligaste ord.... men jag är gärna en om det är så...tycker det är rätt kul. Alla är vi nördar på något område. Sen om man är Trancenörd eller Datornörd som hänger på Tranceforum 24\7 kan juh diskuteras... men soft är det :)
Jag kan förresten skillnaden på data och dator *nörd* |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by teski
Näääh! Äkta nörd är man när man kan skillnad på orden Dator och Data ;) *skrattar*
När man är intresserad av det som finns inuti skalet och när man känner att M$ verkligen inte är ngt för en själv ;) |
AJ den gjorde ont :p
fast jag skulle nog definera mig själv som datanörd (ej lunar/spel/chat nörd), stolt sådan :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by teski
Ha ha ha ha.. där var det ord o inga visor.. :p |
klart... e det inte sånt tjejer gillar ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
klart... e det inte sånt tjejer gillar ;) | Mina små pojkar... ni låter alldeles uppjagade å konstiga... Kom nu till farbror Steve... de blir dbl, mind, vizay, brandchefen och jag... :p |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by dbl
om det ska vara så får jag la skapa min egna hög med glorie och teski istället :D :p |
Å nä du o ni andra. Ni kan strida om Glorie, men Teski e min. Det var ju trots allt jag som fick hit henne (efter många om och men). Jag har talat med henne om dittan och dattan på MSN och ICQ. Vi har tom ganska lika smak när det gäller brudar. Vi har så mycket gemensamt. Så ställ er alla i kö. Låååååångt bort.
Glorie, inget illa menat. Hoppas att du inte tar illa upp för att jag prioriterar en nybörjare högre än dej.. |
|
|
| JayBee |
| hmm, hmm.. men jag vill inte ha dem. jag vill ha någon kille med stora svettiga muskler och tighta Y-front :) (altså kenny) |
|
|
| Endre |
sluta bråka om brudarna yao, det är oartigt rätt upp i fejjan på dem. Har ingen aning varför jag bryr mig om att posta en bild men jag antar att ni måste se...the almigthy him self.
|
|
|
| zomn |

Bild tagen häromveckan under Malmö-Festivalen. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by zomn

Bild tagen häromveckan under Malmö-Festivalen. |
ååh stilig :) |
|
|
|
|